پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 05:01   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 86672صفحه نخست » هوایی2یکشنبه، 14 مرداد 1397 - 12:09
تدوین برنامه عملیاتی در حوزه تامین آب/ مدیریت جزیره ای آسیب زاست
ترابر نیوز: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تدوین برنامه عملیاتی و تهیه بسته کارشناسی شده در حوزه تامین آب پایدار مناطق مختلف استان با پوشش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خبر داد.
  
ترابر نیوز:
تدوین برنامه عملیاتی در حوزه تامین آب/ مدیریت جزیره ای آسیب زاست

به گزارش مهر، علی محمد احمدی پیش از ظهر یکشنبه در نشست شورای حفاظت از منابع آب افزود: تنش آبی حاصل عدم مدیریت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در حوزه منابع آبی است.

احمدی با تاکید بر رفع مشکلات آبرسانی به روستاها، خاطرنشان کرد: در این حوزه نیز باید فعالیت های برنامه محور و با تاکید بر پوشش صحیح آبرسانی به روستاها عملیاتی شود.

احمدی با بیان اینکه باید نگاه و اقدامات مناسب نسبت به مدیریت منابع آبی استان اعمال شود، اظهار کرد: نگاه، تفکر و مدیریت جزیره ای باعث ایجاد مشکلات و آسیب در تحقق برنامه ها می شود و باید به این مهم توجه کرد.

احمدی بر مدیریت و نظارت اصولی بر روند اجرای پروژه ها تاکید کرد و بیان داشت: در اجرای پروژه تصفیه خانه اضطراری آب شهر یاسوج عملکرد پیمانکار مطلوب نبوده و باید تسهیل بهتری در تحقق و بهره برداری از پروژه انجام شود.

استاندار با اشاره به پروژه آبرسانی به شهر مادوان از تنگه کبوتری خواستار رایزنی و عملکرد بهتر در رفع معارضات و جلوگیری از تبعات بعدی وقفه در اجرای پروژه شد.

احمدی بر تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان تاکید کرد و گفت: توجه ویژه به جذب اعتبارات حوزه آب ضروری است.

تعداد بازدید: 477 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار