صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 23:51   
 
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 85374صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلدوشنبه، 7 خرداد 1397 - 11:21
ضرورت افزایش سهم ریل در ورودی کالای بنادر
ترابر نیوز: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: پاسخگویی به نظرات، پیشنهاد و مسائل مطرح شده توسط دستگاه‌های نظارتی و مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از اولویت‌های این سازمان تعریف شده است.
  
ترابر نیوز:

ضرورت افزایش سهم ریل در ورودی کالای بنادربه گزارش خبرگزاری صداوسیما از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی؛­­محمد راستاد با تاکید بر اینکه پاسخگویی به نظرات، پیشنهادات و مسائل مطرح شده توسط دستگاه های نظارتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان یک ضرورت و اولویت در سازمان بنادر و دریانوردی تعریف شده است، اظهار داشت: به طور حتم سازمان بنادر و دریانوردی پاسخگویی به مسائل همه دستگاه های نظارتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در اولویت کاری خود می داند.

وی با اشاره به اینکه توجه به انجام عملیات های بندری در ایام تعطیل موضوع بسیار مهمی است، افزود: تحقق این مسئله مهم به منظور جلوگیری از هرگونه سانحه احتمالی باید توسط مدیران بنادر استانی و طبق آیین نامه انجام شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، ادامه داد: پتانسیل ایجاد خطر در ایام تعطیل بالا می رود و ضرورت پایش و کنترل مستمر در بنادر بیش از هر زمان دیگری احساس می شود؛ بنابراین باید با استفاده از تجهیزات موجود و برنامه ریزی صحیح از هرگونه خطرآفرینی جلوگیری کرد و مانع ایجاد وضعیت اضطراری شد و به طور حتم برای تحقق این موضوع به حضور مدیران کشیک در بنادر اصلی و کوچک در روزهای تعطیل نیازمندیم.

راستاد با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه پمپ های بنزینی در ناوگان سنتی انجام گرفته است، گفت: بسیاری از حریق ها ناشی از سیستم برق رسانی معیوب است و باید این مسئله حل شود.

وی همچنین با بیان اینکه نباید مشکلی در دسترسی دریایی وجود داشته باشد، افزود: باید مشکل کانال های دسترسی دریایی بنادر در کوتاه ترین زمان ممکن حل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت افزایش سهم ریل در کالاهای ورودی و خروجی به­بنادر به ویژه بندر شهید رجایی، گفت: در سال گذشته عملا رشد مطلوبی در کالاهای ریلی در بندر شهید رجایی داشتیم هرچند که عملا شاهد افزایش قابل توجهی در سهم این مد از حمل و نقل نبودیم و امیدواریم که در مسیر افزایش سهم ریل در کالاهای وارد شده به بنادر شهیدرجایی، امیرآباد و امام خمینی(ره) گام برداریم.

تعداد بازدید: 873 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار