پیوندها   |  rss   |  درباره ما  
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 02:41   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 82756صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلشنبه، 9 دی 1396 - 15:00
۴۰ تا ۵۰ درصد ناوگان راهداری کشور فرسوده است
ترابر نیوز: مدیرکل دفتر بحران و تجهیز ماشین‌آلات راهداری کشور از فرسودگی ۴۰ تا ۵۰ درصدی ناوگان راهداری کشور خبر داد.
  
ترابر نیوز:

به گزارش مهر، داریوش نصر صبح شنبه در نشست مدیران و معاونان راهداری منطقه غرب کشور در همدان با تاکید بر اینکه حذف واسطه‌ها در هر کاری رضایت را افزایش می‌دهد، اظهار داشت: سازمان راهداری کشور، خارج و محدود کردن ناوگان فرسوده و مستهلک از چرخه خدمات، توجه به برون سپاری و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی را در دستور کار خود دارد.

وی افزود: با توجه به فرسودگی ۴۰ تا ۵۰ درصدی ناوگان راهداری و تکمیل آزادراه ها و بزرگراه ها، لزوم نوسازی آن بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.  

نصر با اشاره به راهداری زمستانی و اقدامات دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات این سازمان برای امسال، یادآور شد: در بخش تجهیزات، امکانات ما برای راهداری زمستانی بسیار مهم است زیرا به میزان مورد نیاز از گذشته تجهیزات و ماشین آلات وجود داشته است.

وی ادامه داد: با فرارسیدن فصل سرما و راهداری زمستانی ماشین آلات راهداری با هدف خدمت به مسافران که از طریق جاده ها سفر خواهند کرد، در محورهای مواصلاتی مستقر می شوند.

مدیرکل دفتر بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری کشور بر برنامه‌ریزی و تدبیر لازم درخصوص تأمین تجهیزات زمستانی ابراز امیدواری کرد: در تلاش هستیم کمبود خاصی مشاهده نشود و به میزانی که در حد منابع محدودی که در اختیار بود امکانات نسبتاً مناسبی درجاده‌های کشور مستقر هستند.

داریوش نصر نوسازی و خرید تجهیزات را یکی از دغدغه های سازمان عنوان و تاکید کرد: این امر یکی از چالش‌هایی است که پیش روی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال‌های بعد قرار دارد زیرا آزادراه‌ها و جاده‌های جدیدی در دست اجرا است که نیاز راهداری کشور را به افزایش ماشین‌آلات و تجهیزات بیشتر می‌کند.

تعداد بازدید: 794 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار