سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 21:45   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 82520صفحه نخست » هوایی2چهارشنبه، 22 آذر 1396 - 15:20
پراید شاگرد اول مردودی ها/وانت پیکان بیشترین آلایندگی را در پایتخت دارد
ترابر نیوز: مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران گفت: در تست‌های معاینه فنی فراوانی مردودی به خودروی پراید تعلق می‌گیرد و این خودرو شاگرد اول مردودی‌هاست.
  
ترابر نیوز:

پراید شاگرد اول شد/وانت پیکان بیشترین آلایندگی را در پایتخت داردسید نواب حسینی منش، مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: در تست‌های معاینه فنی فراوانی مردودی به خودروی پراید تعلق می‌گیرد و این خودرو شاگرد اول مردودی‌هاست.

وی در ادامه افزود: بیشترین خودرویی که در تست‌های آلایندگی معاینه فنی رد شدند به ترتیب وانت پیکان و وانت نیسان است. اما در تست ترمز بیشترین مردودی به وانت نیسان تعلق دارد.

مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران بیان کرد:‌انحراف فرمان و عیوب ظاهری در خودروی پراید بیشتر از هر خودروی دیگری به چشم می‌خورد و در میان خودرو‌های وارداتی، MVM‌بیشترین مردودی را در عیوب ظاهری داشته است.

حسینی منش در پایان گفت: تا قبل از مرداد ماه که حدود مجاز معاینه فنی اعمال شود میزان مردودی‌ها ۲۷ تا ۳۰ درصد بود که ۸ درصد به خاطر آلایندگی و ۲۰ درصد به دلیل ایمنی خودرو بوده است، اما با حدود مجاز، این درصد مردودی به مراتب افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

تعداد بازدید: 661 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار