جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 16:47   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 81620صفحه نخست » هوایی2چهارشنبه، 26 مهر 1396 - 14:25
انسجام ملی تنها راه مقابله با بد عهدی امریکا
ترابر نیوز: آیت الله مکارم شیرازی گفت: حفظ وحدت و انسجام ملی تنها راه حل ممکن برای پاسخ به بدعهدی های آمریکاست.
  
ترابر نیوز:

 

انسجام ملی تنها راه مقابله با بد عهدی امریکابه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی در درس خارج با اشاره به بدعهدی های آمریکا و لغو یکطرفه پیمان های بین المللی خاطرنشان کرد بد عهدی آمریکا فقط به برجام مربوط نمی شود، زیرا خوی شیطانی آنان ایجاب میکند که فقط به دنبال منافع نامشروع خود باشد و برای رسیدن به این منافع هر عهد و پیمانی را زیر پا میگذارد.

آیت الله مکارم شیرازی خروج آمریکا از یونسکو به بهانه اهانت به اسراییل و لغو یک طرفه پیمان محیط زیست را نمونه هایی از بد عهدی های شیطان بزرگ دانست و افزود حتی در دوران جاهلیت هم وفای به عهد میان قبایل از حرمت خاصی برخوردار بود اما جاهلیت امروز که نمونه با ارزش آمریکاست ثابت کرد که از سران دوران جاهلیت نیز پست ترند.

وی افزود زمانی در این کشور کسانی خیال می کردند که می توان دشمنی های آمریکا علیه ایران را به دوستی تبدیل کرد اما امروز شاهدند که آمریکا با اصل وجودی ما و قدرت های ما هرگز کنار نخواهد آمد.

آیت الله مکارم شیرازی به پیشنهاد امریکا به کره شمالی مبنی بر آغاز مذاکره اشاره و تصریح کرد خنده دار است که آمریکا با این همه سابقه بدعهدی به کره شمالی پیشنهاد مذاکره می دهد.

انتهای پیام

 

تعداد بازدید: 282 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار