دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 22:44   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 81252صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلشنبه، 25 شهریور 1396 - 14:10
دولت برای کاروان های راهیان نور دانش آموزی اعتبار ویژه اختصاص داده است
ترابر نیوز: مدیرکل فرهنگی، هنری وزارت آموزش وپرورش گفت: دولت برای اعزام دانش آموزان به سفر معنوی درقالب کاروان های راهیان نور در سال تحصیلی 97-96 اعتبار ویژه اختصاص داده است.
  
ترابر نیوز:

 

به گزارش ایرنا، علی رمضانی روز شنبه در نشست قرارگاه راهیان نور دانش آموزی امام حسن عسکری (ع) که در استان البرز برگزار شد، افزود: در قالب کاروان های راهیان نور 600 هزار و 35 دانش آموز دختر و پسر دوره متوسطه به سفر معنوی راهیان نور اعزام می شوند. 
وی بیان کرد: با توجه به نگاه ویژه دولت به بخش راهیان نور، این سفر معنوی با قدرت بیشتری در سال تحصیلی 97-96 انجام می شود. 
وی یادآور شد: با توجه به حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی، رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش همواره تاکید خاصی بر ارتقای ضریب امنیتی دانش آموزان و همچنین کیفیت بخشی برنامه های راهیان نور در بخش دانش آموزی دارند. 
وی تصریح کرد: امسال با توجه به دغدغه هایی که درمورد کاروان های راهیان نور وجود دارد، تلاش کرده ایم با مشارکت سپاه و بسیج زیرساخت های مناسبی برای دانش آموزان در این سفر مهم معنوی و تربیتی فراهم آوریم. 
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت یادآور شد: در اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور از پلیس درخواست کرده ایم مسیرهای مطمئن را به هر استان معرفی کند. 
رمضانی اظهار داشت: هر اتوبوس با توجه به بعد مسافت هر استان تا مناطق عملیاتی باید در کنار داشتن ایمنی و تائیدیه مجوز حرکت ازسوی پلیس، به دو تا سه راننده مجهز باشد. 
وی گفت: 12مهرماه نخستین کاروان هزار نفری دانش آموزان دختر از استان های همجوار البرز به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس اعزام می شود. 
وی خاطرنشان کرد:اعزام دانش اموزان براساس سهمیه و جدول هراستان تا اردیبهشت ماه 97 ادامه دارد. 
مدیرکل فرهنگی، هنری وزارت آموزش وپرورش اضافه کرد: می کوشیم با ایجاد بستر های لازم در بخش امنیتی، نظارتی ، خدماتی ، آموزشی و فرهنگی که در این سفر برای دانش آموزان سفری خاطره انگیز با دستاوردهای تربیتی و خودسازی در ذهن آینده سازان ایران اسلامی به یادگار بماند. 
رمضانی گفت: اعزام دانش آموزان دختر مدارس متوسطه کشور به سفر راهیان نور از 12 مهر ماه و پسران در آذرماه آغاز می شود. 
 

انتهای پیام /*

 

تعداد بازدید: 575 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار