جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 16:41   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 80954صفحه نخست » هوایی2سه شنبه، 31 مرداد 1396 - 16:15
نیاز ۵ میلیارد تومانی برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی
ترابر نیوز: مسئول کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین خراسان جنوبی از نیاز پنج میلیارد تومانی موکب های استان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی خبر داد.
  

ترابر نیوز:

به گزارش مهر، محمد تقی سعیدی صبح سه شنبه در ستاد اربعین شهرستان بیرجند اظهار داشت: در ایام اربعین امسال خراسان جنوبی سه موکب تغذیه دو موکب نانوایی در کاظمین برپا خواهد کرد.

وی با اشاره به پیش بینی استقرار ۲۱ موکب استان در عتبات عالیات، بیان کرد: روزانه بالغ بر ۱۵ هزار نفر در این موکب ها اسکان خواهند یافت که برای پذیرایی از آن ها اقلام مورد نیاز مشخص شده است.

مسئول کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین خراسان جنوبی با اشاره به نیاز ۱۲ تن برنج، سه تن مرغ و ۱۰ تن گوشت قرمز برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی، عنوان داشت: سال گذشته بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای استقبال و پذیرایی از زائران هزینه شده است.

سعیدی اضافه کرد: پیش بینی می شود امسال برای استقبال از زائران حدود پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته باشیم که نیازمند کمک خیران و مردم در این زمینه هستیم.

وی با بیان اینکه شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۷۳۹۷۳۸۶۶ نزد بانک انصار آماده دریافت نذورات و کمک های مردمی است، عنوان داشت: به جز این شماره حساب هیچ حساب و هیچ مرجع دیگری حق جمع آوری کمک های مردمی را ندارد.

مسئول کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه محرم جمع آوری کمک های مردمی را آغاز می کنیم، بیان کرد: برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه تمام رده ها از جمله کارخانجات، نانوایی ها و اصناف را درگیر کرده ایم تا بتوانیم خادمین و رابطین خوبی از استان در پیاده رویی اربعین باشیم.

سعیدی ادامه  داد: جلسه عمومی موکب داران اربعین ۱۵ شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد.

 

تعداد بازدید: 303 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار