شنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 00:25   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 80810صفحه نخست » هوایی2چهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 13:55
خلع سلاح شکارچیان متخلف اعمال می‌شود
ترابر نیوز: معاون دادستان مشهد گفت: در راستای حمایت از محیط‌بانان و جلوگیری از تخلفات و جرائم بعدی شکارچیان متخلف که به صورت غیرمجاز شکار می‌کنند مقرر شده است پروانه این افراد باطل و سلاحشان توقیف شود.
  
ترابر نیوز:

قاضی محمدبخشی محبی معاون دادستان مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان گفت: در راستای حمایت از محیط‌بانان و جلوگیری از تخلفات و جرائم بعدی شکارچیان متخلف که به صورت غیرمجاز شکار می‌کنند مقرر شده است پروانه این افراد باطل و سلاحشان توقیف شود.

وی افزود: مطابق ماده ۳۳ قانون مجازات اسلامی یکی از مجازات‌های تکمیلی منع متخلفان از حمل اسلحه مجاز خواهد بود و لازمه اجرای این قانون ابطال پروانه و توقیف سلاح است.

معاون دادستان مشهد تصریح کرد: در مواردی مشاهده شده افرادی از محیط‌زیست، مجوز شکار دریافت کرده‌اند، ولی در غیر شرایط مندرج در پروانه از آن استفاده کرده‌اند به همین علت بنا به مکاتبه محیط‌زیست با دادستانی و اعمال ماده 30 آیین‌نامه قانون شکار و صید، پروانه و سلاح این افراد توقیف خواهد شد.

قاضی بخشی محبی خاطرنشان کرد: پیشنهاد داده شده که به خانواده درجه یک افرادی که با سلاح شکاری مبادرت به اقدامات خلاف قانون می‌نمایند مجوز حمل و نگهداری سلاح به‌راحتی داده نشود.

 

انتهای پیام/

تعداد بازدید: 362 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار