سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 03:05   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 79310صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلچهارشنبه، 3 خرداد 1396 - 16:17
بهره برداری فاز ۳ آزادراه تهران-شمال با جذب سرمایه گذار خارجی
ترابر نیوز: در بازدید از آزادراه تهران - شمال موضوع جذب سرمایه گذار خارجی و فاینانس برای بهره برداری فاز سوم پروژه مطرح شد.
  
ترابر نیوز:

به گزارش مهر، محمدحسین جوانمردی در بازدید از روند اجرایی پیشرفت پروژه تهران - شمال که پیش از ظهر چهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد: از ۱۲۱ کیلومتر کل مسیر این پروژه ۳۲ کیلومتر تحت عنوان منطقه یک یاد می شود که عمده فعالیت بر این منطقه معطوف شده است.

وی با اعلام اینکه همواره تلاش بر این بوده در شرایط مناسب و نزدیک ترین زمان، پروژه منطقه یک به بهره برداری برسد، افزود: منطقه چهار پروژه تهران - شمال از مرزن آباد به چالوس در حال بهره برداری است.

معاون فنی و اجرایی شرکت آزادراه تهران - شمال بیان کرد: در منطقه دو این پروژه حدود پنج کیلومتر حفاری صورت گرفته همچنین طول مسیر در منطقه سه بین ۴۷ تا ۵۲ کیلومتر است که درصدد هستیم با استفاده از سرمایه گذار خارجی و فاینانس طی یک سال آینده عملیات اجرایی این فاز نیز آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه کوتاه شدن مسیر به طول ۶۱ کیلومتر در فاز یک انجام می شود، تاکید کرد: امید است با همت و تلاش مسئولان بتوان به لحاظ کیفی و کمی در زمان مقتضی و منطقی کار به نتیجه برسد.

جوانمردی با اشاره به اینکه محور کرج - چالوس یکی از گذرگاه های صعب العبور به شمار می آید، مجموع اعتبار موردنیاز  برای به بهره برداری رسیدن این پروژه را ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در منطقه یک حدود هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم.

معاون فنی و اجرایی شرکت آزادراه تهران - شمال بیان کرد: تونل البرز شرقی در منطقه دو این پروژه به اعتباری بالع بر ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

وی گفت: مادامی که طرح منطقه سه این پروژه قطعی نشده باشد نمی توان زمان دقیقی را برای به بهره برداری آن اعلام کرد اما تلاش خود را برای هر چه کوتاه کردن این مسیر به کار خواهیم گرفت.

 

تعداد بازدید: 942 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار