پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 03:39   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 77745صفحه نخست » هوایی2یکشنبه، 1 اسفند 1395 - 13:18
اسکان موقت ۱۰۲ نفر از اهالی روستای «یرج» در کمپ هلال احمر
ترابر نیوز: رئیس جمعیت هلال احمر جهرم گفت: با توجه به اسکان ۱۰۲ نفر از اهالی روستای یرج در کمپ موقت هلال احمر، لزوم انتقال آنها به مکان دائمی ضروری است.
  
ترابر نیوز:

رامین جعفرنژاد در گفت و گو با مهر گفت: باتوجه به شدت بارندگی های اخیروپیش بینی بالاآمدن سدسلمان فارسی و در نهایت فرورفتن روستای یرج درآب، شورای مدیریت بحران شهرستان جهرم تخلیه این روستا را اعلام و هلال احمر را موظف به اسکان اهالی این منطقه کرد.

وی افزود: از ساعت ۲ بامداد پنجشنبه ۲۸ بهمن با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر کمپ اسکان موقت جهت اهالی روستای یرج درساختمان قدیم این جمعیت برپا و با حضور جوانان و داوطلبان عضو هلال احمر تاکنون اداره شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر جهرم با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰۲ نفر از اهالی منطقه یرج اسکان داده شدند، بیان کرد: امکانات اولیه ازقبیل اتاق و چادر، پتو، موکت، بخاری، نفت سفید، انواع کنسرو، آب معدنی و یک وعده غذای گرم دراختیارساکنین کمپ قرار گرفته است.

 جعفرنژاد با اشاره به اینکه همچنین با همکاری نیروهای بسیجی، فرمانداری ویژه وبخشداری مرکزی شهرستان جهرم امکانات دیگری نیز به خدمات هلال احمرافزوده شده است، بیان کرد: تیم های پزشکی، دارویی، بهداشتی و فوریتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم درحال ارائه خدمات هستند.

وی با تقدیراز مردم شهر جهرم در حمایت از سیل زدگان، خاطرنشان کرد: با وجودعدم اعلام عمومی مردم جهرم نیزبا حضوردرمحل اسکان و اهدای اقلام خوراکی درامدادرسانی شرکت داشته اند.

رئیس جمعیت هلال احمر جهرم همچنین خواستار تهیه مکان مناسب جهت اسکان دائمی مردم یرج شد.

 

تعداد بازدید: 169 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار