جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 19:50   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 76220صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلچهارشنبه، 26 آبان 1395 - 17:34
مترو پردیس در دولت یازدهم کلنگ زنی نخواهد شد!
معاون وزیر راه وشهرسازی از اتمام مطالعه مترو پردیس تا پایان دولت فعلی خبر داد و گفت با توجه به شرایط موجود به نظر نمی رسد در دولت کنونی کلنگ زنی مترو پردیس اجرایی شود و تلاش دولت آن است تا پایان امسال بجز پردیس واحدهای مسکن مهر باقیمانده را تحویل دهد.
  

ترابر نیوز:

محسن نریمان معاون وزیر راه وشهرسازی در گفتگو با پایگاه خبری - تحلیلی شهر فردا با اشاره به وضعیت متروی شهر پردیس گفت: کارشناسان در حال بررسی و مطالعه احداث خط مترو پردیس هستند و انتظار می رود فاز مطالعاتی آن تا پایان عمر دولت یازدهم به خاتمه برسد.
 
محسن نریمان افزود: امیدواریم فاز اجرایی مترو پردیس در دولت آینده اجرایی شود ،اما با توجه به شرایط موجود به نظر نمی رسد در دولت کنونی کلنگ زنی مترو پردیس اجرایی شود.
 
وی در ادامه با اشاره  وضعیت مسکن مهر خاطر نشان کرد : تلاش دولت در مقطع کنونی اتمام واحدهای نیمه کاره مسکن مهر و تعیین تکلیف واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر است و  امیدواریم در مدت باقیمانده واحدهای مسکن مهر باقیمانده را تعیین تکلیف کنیم.
 
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید  با اشاره به اینکه مهمترین بخش مسکن مهر متمرکز در شهر های جدید است، گفت: در چهار شهر جدید پردیس، پرند، هشتگرد و اندیشه که در اطراف کلانشهر تهران  ساخته شده اند  بیش از ۲۱۸ هزار واحد مسکن مهر  وجود دارد  که بخش مهمی از ۴۰۰ هزار واحد سایت مسکن مهر شهرهای جدید را تشکیل می‌دهد.
تعداد بازدید: 898 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار