جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 18:14   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 74726صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلجمعه، 5 شهریور 1395 - 14:14
اتصال پیشوا به محور قم-گرمسار ضروری است
ترابر نیوز: نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: اتصال پیشوا به محور قم-گرمسار امری ضروری و مورد نیاز است.
  
ترابر نیوز:
سید حسین نقوی حسینی

 

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با مهر با اشاره به این نکته که برخی پروژه های راهسازی زمینه توسعه و رونق هر چه بیشتر یک منطقه را فراهم می سازد، اظهار داشت: توسعه حمل و نقل جاده ای و ارتقای زیرساخت های این حوزه در شهرستان های جنوب شرق استان تهران نظیر ورامین، پیشوا و قرچک ضروری است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: اتصال شهرستان پیشوا به محور قم-گرمسار نیز یکی از پروژه هایی است که مسیر توسعه این منطقه را شتاب دوچندان می دهد.

وی ادامه داد: بدون تردید اتصال پیشوا به محور قم-گرمسار امری ضروری و مورد نیاز است که امیدواریم مورد توجه مسئولان وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برخی پروژه ها نظیر اتصال پیشوا به محور قم -گرمسار، تکمیل و تعریض محور آبباریک و بهبود وضعیت محور ورامین به جوادآباد از نیازهای عمده مردم شهرستان های جنوب شرق استان تهران است.

وی بیان داشت: شهرستان های جنوب شرق استان تهران ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بالایی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره دارند و بدون تردید گسترش زیر ساخت های حمل و نقل و بهبود امکانات جاده ای این مناطق، می تواند به رشد وتوسعه این شهرستان ها کمک شایانی را کند.

 

تعداد بازدید: 2399 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار