جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 18:13   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 74689صفحه نخست » هوایی2پنجشنبه، 4 شهریور 1395 - 13:30
بالغ بر 2 هزار تاکسی فرسوده از ابتدای سال نوسازی شد
ترابر نیوز: معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی تهران گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر 2 هزار تاکسی مدرن و معمولی نوسازی شده است که در صورت همکاری بانکها امیدواریم روند نوسازی در سال جاری ادامه داشته باشد.
  
ترابر نیوز:
بالغ بر 2 هزار تاکسی فرسوده از ابتدای سال نوسازی شدابراهیمی معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هر ساله بالغ بر 4 هزار تاکسی به سن فرودگی می رسند و اگر در سال 4 هزار تاکسی هم نوسازی شود عدد 17 هزار تاکسی فرسوده هیچ تغییری نمی کند.
 
وی افزود: از ابتدای سال جاری بالغ بر 2 هزار تاکسی مدرن و معمولی نوسازی شده است که در صورت همکاری بانکها امیدواریم روند نوسازی در سال جاری ادامه داشته باشد. 
 
معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران، بیان کرد: در حال حاضر خودروهای تولید داخل که تحویل تاکسیرانان در طرح نوسازی شده سمند EF7 ، پژو 405 و آریو تاکسی است که آریو تاکسی یک خودرو با استاندارد های روز دنیا محسوب شده و دنده اتوماتیک است.
 
ابراهیمی در پایان عنوان کرد: خودروهای مدرن در ناوگان تاکسیرانی به 800 دستگاه رسیده است که این تاکسی ها هیوندا اکسنت، تویوتا کمری و رنو است.
 
 
انتهای پیام/
تعداد بازدید: 1633 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار