پیوندها   |  rss   |  درباره ما  
  صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 23:53   
 
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 73978صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلشنبه، 16 مرداد 1395 - 12:45
۹۰ درصد تصادفات شهری مازندران مربوط به عابران و موتورسواران است
ترابر نیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: ۹۰ درصد تصادفات درون‌شهری استان مربوط به عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت است
  
ترابر نیوز:


 

سرهنگ مهدی باقری در گفتگو با مهر افزود:۵۷ درصد تصادفات در استان مربوط به عابران و ۳۳ درصد راکبین موتورسیکلت است و درمجموع ۹۰ درصد تصادفات را عابر پیاده و موتورسیکلت تشکیل می‌دهد.

وی با تقدیر از تلاش‌های فرمانداران و شهرداری‌های تأکید کرد: اگر این دو مقوله را مهار کنیم کار بزرگی و خدمتی به مردم استان کرده‌ایم و باید ایمن‌سازی را در معابر و جاده‌ها توسط دستگاه‌ها اجرایی کنیم.

سرهنگ باقری از فرمانداران خواست تا در جلسات شورای ترافیک به نظرات تخصصی و کارهای تخصصی توجه کنند و آن را در اولویت کاری برای مهار تصادفات قرار دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، یکی از دغدغه‌ها را شناخت مناطق آسیب‌پذیر در استان دانست و گفت: در این راستا نقاط حادثه‌خیز شناسایی‌شده است.

وی با اشاره به خرید دوربین و نصب ان در مناطق شهری گفت: در شهر تنکابن ۱۱ دوربین شهری خریداری شد و با نصب آن ۵۰ درصد نقاط حادثه‌دیده با نصب دکل و دوربین ایمن می‌شود.

سرهنگ باقری بابیان اینکه ۹۵ درصد رانندگان ازنظر رفتاری و رانندگی خوب هستند اظهار داشت: پلیس نسبت به پنج‌درصدی که آرامش شهروندان و رانندگان را سلب می‌کنند، قاطعانه اعمال قانون خواهد کرد.

وی راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس را از دیگر اقدام پلیس راهور برای کاهش تصادفات مطرح کرد و گفت: در ۱۵ روز ماه مردادماه تنها دو فقره تصادف جرحی در تنکابن به وقوع پیوسته است.

 

تعداد بازدید: 1680 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار