دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 19:26   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 73601صفحه نخست » هوایی2چهارشنبه، 6 مرداد 1395 - 15:08
93 درصد از سواحل مازندران در تصرف ارگان‌های دولتی
ترابر نیوز: کارشناس منابع طبیعی تصریح کرد: ساخت و سازها تا جایی پیش رفته است که 93 درصد از سواحل مازندران توسط ارگان‌های دولتی تصرف و در حال حاضر تنها 7 درصد از سواحل استان مازندران باقی مانده است.
  
ترابر نیوز:
دبیرکمیته علمی سمن های محیط زیست و منابع طبیعی استان مازندران گفت: با ساخت و ساز بی رویه در 93 درصد از سواحل استان مازندران، در حال حاضر تنها 7 درصد از این وسعت دست نخورده است.
93 درصد از سواحل مازندران در حصار ساخت و سازها قرار گرفته است
داریوش عبادی دبیر کمیته علمی سمن های محیط زیست و منابع طبیعی استان مازندران در خصوص ساخت و ساز در عرصه‌های بکر این استان اظهار داشت: ساخت و ساز با روند صعودی در مازندران به عنوان یکی از عوامل تخریب طبیعت بکر این استان در نظر گرفته شده است.
 
وی با بیان اینکه مازندرانی‌ها تنها صاحب یک میلیون ملک در این استان هستند، گفت: ساخت و سازهای انجام شده از سوی پایتخت نشینان این آمار را به حدود سه میلیون خانه ارتقاء داده است.
 
دبیر کمیته علمی سمن های محیط زیست و منابع طبیعی استان مازندران، تصریح کرد: تخرب کوه‌ها، باغ‌ها، جنگل‌ها و جلگه‌ها برای ویلا سازی و افزایش مسکن یکی از بارزترین مصادیق مشهود و فراگیر تغییر کاربری جهت تخریب طبیعت است.
 
کارشناس منابع طبیعی تصریح کرد: ساخت و سازها تا جایی پیش رفته است که 93 درصد از سواحل  مازندران توسط ارگان‌های دولتی تصرف و در حال حاضر تنها 7 درصد از سواحل استان مازندران باقی مانده است.
 
 
باشگاه خبرنگاران جوان
تعداد بازدید: 1566 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار