جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 17:12   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 72939صفحه نخست » هوایی2شنبه، 19 تیر 1395 - 13:35
حجاب و عفاف تنها مختص خانم ها نیست
ترابر نیوز: فرمانده سپاه پاسداران زابل گفت : حجاب و عفاف تنها مختص خانم ها نیست بلکه برای همه ی بانوان و آقایان بعنوان دو ارزش بسیار مهم در جامعه به شمار می رود.
  
ترابر نیوز:


 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان ،سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی اظهار داشت: عفاف و حجاب در جامعه دارای اهمیت فراوانی است به طوری که ریشه در اعتقادات داشته و در این راستا باید علاوه بر توجه ویژه در سرلوحه کارها قرار گیرد.

وی با عنوان اینکه، حجاب و عفاف اثرات مهمی در زندگی فردی و اجتماعی دارد اضافه کرد: حجاب و عفاف تنها مختص خانم ها نیست بلکه برای همه ی بانوان و آقایان بعنوان دو ارزش بسیار مهم در جامعه به شمار می رود که در این راستا حجاب میوه عفاف و عفاف ریشه حجاب است.

ثمره حسینی ابراز داشت: هجمه‌های گسترده دشمنان و جنگ نرم آنها برای رواج فرهنگ غرب، بی‌بند و باری، بی‌حجابی و از میان برداشتن عفاف زنان است که در این راستا باید با هوشیاری بیشتر عمل کرد.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه زابل خاطر نشان کرد: پرداختن به مقوله حجاب و عفاف صرفاً منوط به این هفته نیست و باید همواره مورد توجه تمامی مسؤلان و آحاد مردم جامعه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه، ترویج و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه مستحکم‌ترین سد در برابر هجمه فرهنگی دشمنان است تصریح کرد: حجاب و پوشش اسلامی برای مردان و زنان، تنها از کارکرد فردی برخوردار نیست و فقط برای سامان دهی خلقیّات و ملکات نفسانی آدمیان، مؤثر نیست، بلکه از کارکرد اجتماعی نیز برخوردار است.

ثمره حسینی عنوان کرد: امنیت اجتماعی همواره به عنوان یکی از نیازهای اساسی هر جامعه انسانی مطرح بوده است، زیرا وجود این پدیده در سطح جوامع نظم و بقاء را به عنوان مهمترین کارکرد اساسی خود بوجود می آورد.

 

تعداد بازدید: 1414 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار