سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 13:05   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 72306صفحه نخست » هوایی2دوشنبه، 31 خرداد 1395 - 15:55
تهران نقشه شبکه های آب، برق و گاز ندارد
ترابر نیوز: رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر نقشه دقیقی در خصوص شبکه های آب، برق، گاز و تلفن شهر تهران، موجود نیست.
  
ترابر نیوز:

تهران نقشه شبکه های آب، برق و گاز ندارد/ساخت و ساز تهران برای مقابله با زلزله کنترل نمی شوداقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در حال حاضر نقشه دقیقی در خصوص شبکه های آب، برق، گاز و تلفن شهر تهران موجود نیست، اظهار داشت: بیشتر دستگاه های ذیربط نمی دانند که امروزه این شبکه ها در چه وضعیتی قرار دارند و کجاها شبکه ها نو و کجا نیز پوسیده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه نقشه دقیقی از اتصالات شبکه گاز و برق و غیره در شهر تهران در دست نداریم، افزود: واقعا نمی دانیم که ساخت و سازها در شهر تهران برای مقابله با زلزله درست کنترل می شوند یا خیر. اما بدون شک همه دستگاه ها می دانند که برای مقابله با هر گونه حادثه و بلایای طبیعی وظایف آنها مشخص بوده و باید آن را انجام دهند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه سازمان مدیریت بحران در مناطق سوله های بحران احداث کرده است، گفت: اگر حادثه ای در شهر رخ دهد، سازمان مدیریت بحران چگونه می خواهد از اتفاقاتی که باعث دگرگون شدن شهر می شود، جلوگیری کند؟

شاکری گفت: باید از ابتدا به فکر پیشگیری از برخی حوادث باشیم تا اینگونه با یک اتفاق کل شهر به هم ریخته نشود.

انتهای پیام/

تعداد بازدید: 1643 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار