جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 20:30   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 71415صفحه نخست » هوایی2یکشنبه، 9 خرداد 1395 - 12:29
عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، انتظار به حق مردم از مجلس دهم است
ترابر نیوز: عضو هیئت علمی گروه اقتصاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تصریح کرد: یکی از انتظارات مهم و به حق مردم از نمایندگان مجلس دهم ، تلاش در مسیر عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور است.
  
ترابر نیوز:

احمد علی یوسفی

حجت الاسلام و المسلمین احمد علی یوسفی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با اشاره به آغاز به کار مجلس دهم ابراز داشت: امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری از خانواده های ایرانی را به شدت اذیت می کند که راهکار آن تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تقویت فرآیند تولید ملی است.

وی همچنین با تاکید بر لزوم توجه جدی مجلس جدید به فعال سازی ظرفیت های درونی اقتصاد کشور گفت: حقیقتاً ما امروز ظرفیت انسانی و اقتصادی قوی ای در کشور داریم که اگر بتوانیم از این ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم ، انشالله بسیاری از مشکلات و تنگناهای اقتصادی حل می شود.

عضو انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: در حال حاضر درصد قابل توجهی از جوانان و به خصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی در کشور بیکار هستند که اگر ما بتوانیم اقتصاد مقاومتی را در فرآیند اقدام و عمل به سرانجام برسانیم شاهد اشتغالزایی پایدار برای این جمعیت فراوان خواهیم بود.

وی افزود: تقویت تولید ملی، مقابله با واردات بی رویه، فراهم کردن بستر فعالیت مناسب بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط، حمایت از صنایع مادر و بزرگ و نیز بسترسازی برای ایجاد شغل از طریق شرکت های دانش بنیان از جمله مهم ترین بایسته های فراروی منتخبان ملت در مجلس دهم است.

تعداد بازدید: 592 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار