صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 00:16   
 
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 70515صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلدوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 - 14:34
ایجاد صندوق توسعه حمل‌ونقل کاملا با اهداف اقتصاد مقاومتی سازگار است
ترابر نیوز: وزیر راه و شهرسازی ایجاد صندوق توسعه حمل و نقل را کاملا با اهدافی که در اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده، سازگار دانست و گفت:‌ از این طریق دولت می‌تواند با بخش خصوصی در جهت توسعه زیرساخت‌ها مشارکت داشته باشد.
  
ترابر نیوز:

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که در جریان رسیدگی به ماده‌ای از لایحه تنظیم بخشی از احکام برنامه‌های توسعه در خصوص تاسیس صندوق توسعه حمل و نقل در مجلس حضور داشت، اظهار کرد: این اتفاق می‌تواند در جهت توسعه ملی سهم بسزایی داشته باشد. همچنین در راستای افزایش بهره‌وری و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

 

وی با تاکید بر این‌که «با تاسیس این صندوق هیچ بودجه جدیدی وضع نمی‌شود» گفت: این مساله می‌تواند کمک کند که دولت بتواند با بخش خصوصی در جهت توسعه زیرساخت‌ها مشارکت داشته باشد. در واقع یک صندوق سرمایه گذاری است که تمام منابع نقدی در اختیار این صندوق قرار می‌گیرد و به کمک بخش خصوصی می‌توانیم در جهت توسعه زیر بناهای کشور اعم از ریلی، هوایی و دریایی سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهیم.

 

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که «ایجاد صندوق توسعه حمل و نقل کاملا با اهدافی که در اقتصاد مقاومتی بیان شده سازگار است» گفت: این مساله می‌تواند یکی از محورهای اصلی در برنامه ششم هم قرار گیرد. در واقع تصویب این ماده به عنوان یکی از راهکارهای خروج از رکود مطرح خواهد بود.

 

انتهای پیام

تعداد بازدید: 863 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار