صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 00:21   
 
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 68105صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلپنجشنبه، 1 بهمن 1394 - 13:13
حرکت موتورسیکلت های کاربراتوری به سمت تکنولوژی انژکتوری
ترابر نیوز: مدیرکل صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت از برنامه ریزی مجموعه مذکور برای حرکت موتورسیکلت های کاربراتوری به سمت تکنولوژی انژکتوری با هدف حفظ سلامت زیست محیطی خبر داد.
  
ترابر نیوز:

امیر حسین قناتی در گفت و گو با مهر در تشریح برنامه وزارت صنعت و معدن برای مدیریت موتورسیکلت های آلاینده در کشور اظهار داشت: استاندارد موتور سیکلت هایی که در بازار ایران لحاظ می شود، یورو ۳  بوده که منطبق با چارچوب های استاندارد کشورهای توسعه یافته است.

مدیر کل صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود:آنچه که باعث ایجاد آلایندگی هوا از طریق موتور سیکلت ها می شود به تکنولوژی ساخت آن معطوف است و  برای مدیریت و مهار آلایندگی فوق باید به سمت تکنولوژی انژکتوری حرکت کنیم.

قناتی گفت: برای تحقق این امر جلسات متعددی با سازمان محیط زیست داشته ایم و در نظر داریم با عملیاتی کردن طرح هایی سازنده، این امر خطیر را محقق کنیم.

مدیر کل صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص راهکار پیشگیرانه برای جلوگیری از دستکاری کاربراتورهای موتورسیکلت ها برای اخذ استاندارد یورو ۳  عنوان کرد: با انژکتوری شدن موتورها، امکان دستکاری در کاربراتور ها نیز از بین می رود و عملا ضریب حفظ سلامت محیط زیست افزایش می یابد.

گفتنی است طبق ارزیابی های کارشناسان هر دستگاه موتورسیکلت کاربراتوری هفت تا هشت برابر خودروهای سواری، آلایندگی و ذرات معلق در هوا منتشر می کند.

 

تعداد بازدید: 660 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار