دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 18:07   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 67187صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلشنبه، 28 آذر 1394 - 11:51
افزایش کرایه تاکسی به بهانه حذف سهمیه بنزین تخلف است
ترابر نیوز: سخنگوی کمیسیون مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از رانندگان تاکسی به بهانه حذف سهمیه بنزین و بیمه، نرخ های اجباری را از شهروندان دریافت می کنند که این اقدام تخلف است.
  
ترابر نیوز:
افزایش کرایه تاکسی به بهانه حذف سهمیه بنزین تخلف است
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
حسین طلا ، سخنگوی کمیسیون مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه تصویب افزایش نرخ کرایه تاکسی به عهده شورا است، اظهار کرد: رانندگان تاکسی نباید به بهانه حذف سهمیه بنزین و بیمه ، کرایه بیشتری از شهروندان دریافت کنند چرا که براساس مصوبه هرساله ، کرایه ها متناسب با گرانی و تورم افزایش می یابد.
 
دبیر مجمع نمایندگان تهران تصریح کرد : افزایش خود به خودی نرخ کرایه از سوی رانندگان ، تخلف بوده و شهروندان می توانند با ارائه  ( شماره پلاک تاکسی، زمان و روز) تخلف صورت گرفته را به سازمان تاکسیرانی گزارش کرده و شکایت خود را اعلام کنند.
 
نماینده مردم تهران ، شمیران ، اسلامشهر و پردیس ادامه داد :  دولت نیز موظف است تا با ایجاد راهکارهای مناسب ، منافع تاکسیرانان را تامین کند چرا که برخی از این افراد در حال حاضر بیمه نبوده و با حذف سهمیه بنزین ، بار مشکلات مالی و معیشتی بر دوش این افراد بیش از پیش سنگینی می کند.
 
وی در خصوص اعتراض تاکسیرانان از وضعیت معیشتی، افزود: تاکسیرانان با اعتراض به وضعیت نابسامان بیمه و گرانی سوخت خواستار رسیدگی به مشکلاتشان بوده و می گویند اگر قرار است از بیمه و سوخت دولتی استفاده نکنیم پس چرا به صورت خصوصی و آزاد به کار خود ادامه ندهیم؟
 
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت :  دولت با برنامه ریزی و کنترل قیمت گذاری صحیح قادر به حل مشکلات معیشتی تاکسیرانان خواهد بود و از سوی دیگر سازمان تاکسیرانی نیز می تواند با همکاری و نظارت دقیق رانندگان و خطوط  ، مانع از انجام تخلفات شود. 
 
 
انتهای پیام /
تعداد بازدید: 954 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار