جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 18:14   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 66638صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلپنجشنبه، 5 آذر 1394 - 14:35
دومین قطار تهران – قزوین راه اندازی شد
ترابر نیوز: مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن کشور، دیروز از راه اندازیدومین قطار تهران – قزوین خبر داد.
  
ترابر نیوز:

قطار

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ مرتضی جعفری در خصوص دوین قطار محور تهران به قزوین، گفت: در راستای استقبال بالای مردم تهران، قزوین و همچنین کرج و هشتگرد از اولین قطاری که در این مسیر اوایل تیر ماه امسال، راه اندازی شده بود، قطار دوم هم در مسیر ریلی قرار گرفت.

وی افزود: قطار فوق ریل باس با ظرفیت ۳۳۶ نفر است که نرخ بلیت آن ۴۰ هزار ریال است.

مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن با اشاره به اینکه مردم کرج و هشتگرد نیز می توانند از این قطار بهره مند شوند، تصریح کرد: این قطارهای حومه ای با توجه به ترافیک سنگین اتوبان قزوین – تهران و همچنین کرج به تهران بار ترافیکی از جاده به بخش ریلی کشیده شده است و ما شاهد کاهش ترافیک و ایمنی بیشتر هستیم.

جعفری با بیان اینکه هیچگونه افزایش نرخ بلیت از راه اندازی اولین قطار تاکنون نداشته ایم، تصریح کرد: ساعت رفت اولین قطار از تهران ساعت ۱۶:۲۰ و ساعت ورود آن به قزوین ۱۸:۲۰ است که برگشت آن نیز ساعت ۵:۱۰ صبح از قزوین و ورود آن به تهران ۷:۳۰ است.

وی یادآور شد؛ ساعت رفت دومین قطار از تهران ساعت ۱۹ و ورود آن به قزوین ۲۱:۰۵ و ساعت برگشت آن از قزوین ۰۵:۵۰ و وورود آن به تهران ۸ صبح است

 

تعداد بازدید: 161 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار