جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 20:25   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 66540صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلدوشنبه، 2 آذر 1394 - 13:38
برخورد شدید با آژانس‌های مسافرتی متخلف در پرواز عتبات
ترابر نیوز: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر این‌که با آژانس‌های مسافرتی متخلف که بلیت عتبات عالیات را با قیمت بالاتر از نرخ‌های مصوب عرضه کنند به شدت برخورد می‌شود،‌گفت:‌ از مردم می‌خواهیم تخلفات احتمالی را اطلاع دهند.
  
ترابر نیوز:
هواپیمای چینی 7

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، افزود:‌ با توجه به توافق شرکت‌های هواپیمایی با سازمان هواپیمایی کشوری بلیت پرواز عتبات عالیات برای ایام اربعین حسینی هیچ آژانس مسافرتی نمی‌تواند با قیمتی بالاتر از آن بلیت‌ها را به فروش برساند.

وی با اعلام اینکه قیمت بلیت پروازهای تهران - نجف - تهران 950هزار و تهران - بغداد - تهران 850‌هزار تومان تعیین شده است، افزود: بلیت پرواز مشهد - نجف - مشهد یک‌میلیون و 200‌هزار تومان و مشهد - بغداد - مشهد نیز یک‌میلیون و 100‌هزار تومان است  چنانچه آژانس‌های مسافرتی با قیمتی بالاتر از این نرخ‌های اقدام به فروش بلیت کنند به شدت با آنها برخورد می‌شود.

وی با یادآوری این‌که بلیت عتبات عالیات با قیمت‌های مصوب در اختیار آژانس‌ها قرار گرفته است، بیان کرد: شرکت‌های هواپیمایی به هیچ عنوان بلیت‌ پروازهای عتبات عالیات اربعین امسال را به‌صورت چارتر در اختیار آژانس‌ها قرار نداده‌اند از این رو هیچ آژانسی نمی‌تواند با نرخ‌های بالاتر از قیمت‌های مصوب بلیت را عرضه کند.

وی با بیان این‌که آژانس‌ها برای فروش بلیت 9 درصد کمیسیون می‌گیرند،‌گفت:‌ از هموطنان عزیز می خواهیم هرگونه تخلف احتمالی را با شماره تلفن‌های با شماره تلفن‌ 44014440 (انجمن شرکت‌های هواپیمایی) یا شماره تلفن‌های 61022355 و 610222015 و 66048007 سازمان هواپیمایی کشوری  اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان قاطع برخورد شود.

دبیر انجمن شرکت‌‌های هواپیمایی با تاکید بر این‌که با کسی تعارف نداریم، افزود: هرکسی (آژانسی) که تخلف کند منافع آتی خود را به دلیل ارتباط با شرکت‌های هواپیمایی به خطر می‌اندازد.

انتهای پیام/

 

تعداد بازدید: 178 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار