جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 23:46   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 66532صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلدوشنبه، 2 آذر 1394 - 12:29
خسارت ۳۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به راه‌های گیلان
ترابر نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به این‌که حوادث ناشی از سیل‌های اخیر ۳۰ میلیارد تومان به راه‌های استان خسارت وارد کرده‌است از افتتاح فاز اول جاده سراوان - سیاهکل در آینده نزدیک خبر داد.
  
ترابر نیوز:

علی خاوری

 

 

 

 

 

 

 

 

شعبانعلی خاوری در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص میزان خسارت سیل‌های اخیر به راه‌های استان گفت: بر اثر جاری شدن سیل ناشی از بارندگی های اخیر و حوادث ناشی از آن از قبیل ریزش کوه، ۳۰ میلیارد تومان به راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان گیلان خسارت وارد آمد که مراتب به ستاد مدیریت بحران استان گزارش شده‌است.

وی در خصوص پروژه‌های راهسازی آماده بهره برداری در استان نیز گفت: فاز اول جاده سراوان - سیاهکل که ۱۸.۵ کیلومتر طول دارد، رو به اتمام است و هم‌اکنون در حال نصب موارد ایمنی جاده مانند گاردریل‌ها هستیم و انشالله در ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: بهسازی ۵ کیلومتر از مسیر منجیل - گیلوان هم رو به پایان است و در حال انجام مراحل نهایی پروژه هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان همچنین به پروژه بهسازی محور سراوان - کوچصفهان اشاره کرد و گفت: فاز اول این پروژه، ۱۸.۵ کیلومتر طول دارد که بهسازی ۱۲ کیلومتر آن در ۲ الی ۳ ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی همچنین به چند مورد پروژه روشنایی بزرگراه اشاره کرد که به اتمام و بهره‌برداری رسیده‌است و اضافه کرد: پروژه های روشنایی یک تونل ۵ کیلومتری هم در دست اجرا است که تا ۲ ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

خاوری ضمن اشاره به ۲۰۰ کیلومتر آسفالت راه‌های اصلی و روستاییْ ادامه داد: در بخش شهرسازی نیز پروژه ساختمان فرمانداری صومعه سرا در حال تکمیل است که انشالله به زودی این ساختمان افتتاح می‌شود.

تعداد بازدید: 264 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار