جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 18:48   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 65213صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلسه شنبه، 21 مهر 1394 - 13:38
اختصاص ۲۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مترو
ترابر نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امسال برای ساخت مترو دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است که انتظار می‌رود دولت نیز در این خصوص سهم خود را پرداخت کند
  
ترابر نیوز:
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهدی چمران در جلسه اعضای شورای شهر با مدیران استانداری تهران که شب گذشته برگزار شد، افزود: برای امسال ساخت 40 کیلومتر مترو لحاظ شده است که اگر برای هر کیلومتر 100 میلیارد تومان هزینه کنیم رقم بسیار زیادی می‌شود لذا از دولت تقاضا داریم سهم خود را در این خصوص پرداخت کند.


وی همچنین در خصوص بازدید اعضای شورا از منطقه هرندی، گفت: اعضای شورای شهر از منطقه هرندی بازدیدی داشتند و قرار شد اقدامات در این منطقه برای جمع آوری معتادان اندیشیده شود.


چمران افزود: جمع آوری معتادان و متکدیان فقط بر عهده شهرداری تهران نیست بلکه باید سایر دستگاه‌ها نیز در این خصوص اقدام کنند تا راحت تر بتوانیم در این خصوص تصمیم بگیریم.

رئیس شورا برگزاری چنین جلساتی را برای حل مشکلات تهران بسیار مفید و ارزشمند عنوان کرد و گفت: باید این جلسات مستمر باشد تا بتوانیم تصمیمات درست و بهتری برای شهر تهران اتخاذ کنیم.



خطوط 6 و 7 مترو بدون فاینانس به اتمام نمی رسد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر مشکل فاینانس حل نشود، خطوط 6 و 7 مترو را نمی توانیم به اتمام برسانیم.


اسماعیل دوستی در جلسه رئیس و اعضای شورای شهر با استاندار تهران افزود: شهرداری تهران به عنوان کارگزار در حال ساخت مترو پرند و ورامین است و برای آن نیز از دولت طلب داریم که باید فکری به حال پرداخت آن شود.


وی گفت: شهرداری در حال ساخت  200 کیلومتر مترو است که باید دولت نیز در این بخش به تعهدات خود عمل کند.


دوستی افزود: حدود 2800 تا 3000 میلیارد تومان درآمد شهر تهران، به اندازه حقوق جاری کارکنان است که از خزانه داری دریافت می کنیم.


عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین گفت: چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران پس از دو سال نشان داد از مسائل سیاسی و حاشیه ای به دور است و به دور از مسائل جناحی اقدام می کند.


وی افزود: توقع ما از دولت این است با شورای شهر تعامل کاملی داشته باشد.

 

تعداد بازدید: 165 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار