سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 19:19   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 65124صفحه نخست » انرژی،حمل و نقل شنبه، 18 مهر 1394 - 14:56
جاده مرگ در محور بجنورد- جنگل گلستان بار دیگر قربانی گرفت
جاده مرگ در محور بجنورد- جنگل گلستان بار دیگر قربانی گرفتترابر نیوز: محور بجنورد ـ جنگل گلستان در غرب استان خراسان شمالی به علت کم عرض و دو طرفه بودن یکی از پرحادثه ترین جاده های کشور به شمار می رود.
  
ترابر نیوز:

رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: تصادف شب گذشته بین یک دستگاه پراید با خودرو پژو در محور بجنورد- جنگل گلستان سه کشته و زخمی بر جای گذاشت.

سرهنگ علیرضا حسین زاده، از وقوع یک تصادف مرگبار دیگر در محور بجنورد- جنگل گلستان خبر داد و افزود: شب گذشته یک دستگاه خودرو پراید با یک خودرو پژو در محور بجنورد- جنگل گلستان در نزدیکی روستای چمن بید با یکدیگر تصادف کردند که در اثر این تصادف یک نفر کشته و دو نفر نیز مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه دو خودرو در یک کیلومتری چمن بید به صورت رخ به رخ تصادف کردند، اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را انحراف به چپ خودروی پژو اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده اضافه کرد: در این سانحه افزون بر کشته شدن یک نفر، دو سرنشین خودروی پراید نیز به شدت مصدوم شده و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند اما حال هر دوی آنها وخیم است.

 محور بجنورد ـ جنگل گلستان در غرب استان خراسان شمالی به علت کم عرض و دو طرفه بودن یکی از پرحادثه ترین جاده های کشور به شمار می رود که به دلیل قرار گرفتن در حدفاصل دو قطب زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس و شمال کشور، سالانه میلیون ها مسافر از آن عبور می کنند.

تصادفات رانندگی و کشته های فراوان در این محور سبب شده تا به عنوان جاده مرگ مشهور شود اما با این حال پروژه احداث بزرگراه بجنورد ـ جنگل گلستان در این مسیر چندین سال است که در دست اجرا قرار دارد ولی به علت کمبود اعتبار اجرای آن به کندی پیش می رود.

 

مهر

 

تعداد بازدید: 1141 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار