دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 19:01   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 62740صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلسه شنبه، 13 مرداد 1394 - 15:06
اتصال شهریار به کرج و فرودگاه امام در دستور کار است
ترابر نیوز: معاون برنامه ریزی فرمانداری شهریار گفت: پروژه جاده امام حسین از غرب شهریار عبور و کرج را به فرودگاه امام خمینی(ره)متصل می کند که با رفع معارضین آن، روند تکمیل این طرح تسهیل می شود.
  
ترابر نیوز:

کریم تبارکی معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان شهریاردر گفتگو با مهر اظهار داشت: یکی از دغدغه های جدی مجموعه فرمانداری، مشمول تکمیل و بهره برداری از محورهای مواصلاتی در این شهرستان می شود.

وی افزود: نقش توسعه راه ها در تحقق توسعه پایدار بسیار ضروری و حائز اهمیت است ودر همین راستا مجموعه مدیریت شهری و فرمانداری شهریار، اولویت گذاری های ویژه ای را در این عرصه لحاظ کرده است.

تبارکی گفت: تکمیل عملیات احداث راه های یوسف آباد به رامین و رامین به فردوسیه، دپو، چیتگر با جدیت پیگیری می شود و در صورت بهره برداری از محورهای یاد شده بطور یقین روند حمل و نقل وتردد شهروندان به نحو هر چه مطلوب تری محقق خواهد شد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری شهریار عنوان کرد: جاده امام حسین(ع) از دیگر پروژه های برجسته این شهرستان در حوزه راه ها و محورهای مواصلاتی به شمار می رود که سالهاست در حال پیگیری است و همواره بودجه و اعتباراتی به آن اختصاص داده می شود.

وی افزود: پروژه مذکور از غرب شهریار عبور و کرج را به فرودگاه امام خمینی(ره)متصل می کند که با رفع معارضین آن، روند تکمیل و بهره برداری از این طرح تسهیل می شود.

تبارکی گفت:توسعه فضای سبز شهری نیز در دستور کار قرار دارد و درصورت تامین اعتبارات مناسب، پشتیبانی های مالی لازم در حد توان از مدیریت شهری لحاظ خواهدشد.

معاون برنامه ریزی فرماندای شهریار یادآور شد: با توجه به همدلی و همگرایی موجود وپشتیبانی مسئولان استانی از پروژه های اولویت دار این شهرستان، امیدواریم روند توسعه و شکوفایی این شهرستان، همچون گذشته با دوام وقوام هر چه بیشتر طی شود.

 

تعداد بازدید: 597 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار