جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 16:50   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 62589صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلپنجشنبه، 25 تیر 1394 - 14:22
محدویت ترافیکی در محور کرج – چالوس
ترابر نیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از آغاز محدویت ترافیکی در جاده کرج - چالوس از ساعت ۱۴ امروز خبر داد.
  
ترابر نیوز:

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ شریفی گفت: از امروز تا یکشنبه بیست و هشتم تیر  محدودیت های ترافیکی در ساعات مختلف محور پر تردد کرج-چالوس اعمال خواهد شد.


 


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: طبق این محدودیتها از ساعت 14 امروز محور کرج - چالوس مسدود خواهد شد و اجازه ورود هر گونه وسیله نقلیه به سمت جنوب داده نخواهد شد و از ساعت هفده از میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد یک طرفه می شود.


سرهنگ شریفی گفت: فردا نیز از ساعت 10 صبح جاده کرج - چالوس مسدود خواهد شد و از ساعت 14به سمت مرزن آباد مسیر یک طرفه است .


وی گفت: درصورتی که  شنبه 27 تیر عید سعید فطر باشد یکشنبه 28 تیراز ساعت 12 محور کرج - چالوس مسدود می شود و از ساعت 15 از مرزن آباد به کرج تا ساعت 3 بامداد روز بعد جاده یک طرفه خواهد بود.


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: با این شرایط به نظر میرسد مشکل خاصی در جاده کرج - چالوس وجود نخواهد داشت و این محدودیت های ترافیکی آسان شدن و افرایش ایمنی تردد مسافران را در تعطیلات پیش رو در پی خواهد داشت.


جاده کرج -چالوس چهارمین جاده زیبای جهان و یکی از پر ترددترین راه های مواصلاتی کشور است.
تعداد بازدید: 1029 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار