شنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 01:11   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 62253صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلسه شنبه، 16 تیر 1394 - 15:39
انتقال 30 درصد ‌پروازهای مهرآباد به ترمینال یک فرودگاه
ترابر نیوز: مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه ۳۰ درصد از پروازهای این فرودگاه را به ترمینال یک منتقل می‌کنیم، گفت:‌ 192 مترمربع از فضای ترانزیت ترمینال یک به اماکن تجاری اختصاص داده شده‌ و آماده بهره‌برداری است.
  
ترابر نیوز:
خبرگزاری فارس: انتقال 30 درصد ‌پروازهای مهرآباد به ترمینال یک فرودگاه
 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور علی رستمی اظهار داشت: مصمم هستیم با تکمیل بخش مسافران ورودی ترمینال یک، در مجموع 30 درصد از پروازهای فرودگاه را به این ترمینال منتقل کنیم که در این راستا علاوه بر پروازهای کیش‌ایر و زاگرس، پروازهای یک یا حداکثر دو ایرلاین دیگر نیز به ترمینال یک منتقل می‌شود.
وی با بیان اینکه ترمینال یک فرودگاه فضای خوب و استانداردی را برای پذیرش مسافران دارد، ادامه داد: بهسازی نمازخانه، تغییر محل کانترهای پرواز، توسعه زیرساخت‌هایIT ، بهسازی سرویس بهداشتی و تعمیر بخش‌های تاسیساتی ترمینال و تشکیل بازارچه‌های تجاری از جمله اقداماتی بود که در راستای بهسازی و استاندارد‌سازی پذیرش مسافر در  این ترمینال انجام شده است.
رستمی٬ ساماندهی مشاغل مختلف در فرودگاه مهرآباد به‌منظور فضاسازی و انسجام غرفه‌ها و ایجاد مشاغل جدید و امکان دسترسی آسان به نیازهای مورد نیاز مسافران را یکی از اهداف مهم برنامه‌ریزان فرودگاهی خواند‌.
وی با اشاره به اینکه اقدامات حائز اهمیتی در این خصوص در همه ترمینال‌ها انجام شده، گفت: به همین منظور 192 مترمربع از فضای ترانزیت ترمینال یک به اماکن تجاری اختصاص داده شده است و آماده بهره‌برداری است.
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تاکید کرد: این بازارچه‌های تجاری برای سالن مستقبلین در نظر گرفته شده است.
رستمی تصریح کرد: تامین کالا و خدمات مورد نیاز مسافران و انسجام آنها در یک مکان مشخص رفاه و آسایش مراجعان را تامین و هم زیبایی محیط را تضمین می‌کند.
وی ادامه داد: در ترمینال دو و چهار فرودگاه مهرآباد هم اماکن تجاری ساماندهی و به‌صورت بازارچه‌‌ای و در اختیار فروشندگان قرار گرفته است.
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد ‌گفت: ایجاد رفاه برای مسافران و مراجعان و همچنین زیباسازی محیط ترمینال‌ها از اهداف مهم این طرح بوده است.

انتهای پیام/

تعداد بازدید: 246 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار