جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 16:55   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 61957صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلیکشنبه، 7 تیر 1394 - 16:04
رونمایی از سامانه‌های اطلاعاتی و آماری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی
ترابر نیوز: رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در مراسم رونمایی از سامانه اطلاعاتی و آماری این مرکز خواستار استفاده جامعه مهندسی کشور از این آمار و اطلاعات شد.
  
ترابر نیوز:

محمد شکرچی زاده

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، چهار سامانه اطلاعاتی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و نیز هفت دستورالعمل مقاوم سازی ساختمان‌های موجود در کشور در برابر زلزله صبح امروز یکشنبه هفتم تیر با حضور محمد شکرچی‌زاده رئیس این مرکز و معاونان و روسای مراکز پژوهشی و تحقیقاتی زیر مجموعه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی رونمایی شد.

شکرچی‌زاده در این مراسم با اشاره به زلزله‌خیز بودن تمام نقاط کشور و لزوم اجرای مصوبه هیئت دولت درباره برنامه‌های موجود برای مقاوم‌سازی ساختمان‌های فعلی گفت: در این دستورالعمل‌ها هفت نوع ساختمان از جمله ساختمان‌های فلزی، فولادی و بتنی در نظر گرفته شده است که این دستورالعمل‌ها متناسب با شرایط اقلیمی مختلف کشور در همه ساختمان‌ها قابل اجراست.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به رونمایی از چهار سامانه بانک اطلاعاتی «آمار راه، مسکن و شهرسازی»، «کارخانه‌های قیر و آسفالت»، «شبکه شتاب نگاری» و «اطلاعات پژوهشی» افزود: این سامانه‌ها نقش بسزایی در توسعه پژوهش‌های مرتبط با حوزه راه و شهرسازی و جلوگیری از موازی‌کاری در تحقیقات و پژوهش‌ها ایفا می‌کنند. /

 

تعداد بازدید: 249 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار