چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 - 16:44   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 59983صفحه نخست » انرژی،حمل و نقل پنجشنبه، 31 اردیبهشت 1394 - 23:29
خط ۳ قطار شهری مشهد ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
خط ۳ قطار شهری مشهد ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داردترابر نیوز: خط سه قطار شهری مشهد ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
  
ترابر نیوز:

هوشنگ خندان دل

 معاون عمرانی وزیر کشور گفت: خط سه قطار شهری مشهد ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های سعدی و میدان شهدا قبلا با مشکلاتی مواجه بودند گفت: خوشبختانه در این بازدید رفع این مشکلات به وضوح دیده شد و طبق گفته مسئولان مربوطه دستگاه بی تی ام طی دو ماه آینده حفاری تونل‌ها را به اتمام می رساند.

معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به اهمیت مشهد افزود: شهر مشهد مقدس به لحاظ جمعیت 3 میلیون نفری و پذیرا بودن سالانه 25 میلیون زائر نیاز بسیار مبرمی به امکانات بالای حمل و نقلی دارد لذا توسعه خطوط حمل و نقلی شهر مشهد در دستور کار دولت است.

خندان دل ادامه داد: با توجه به ترافیک موجود در برخی از مناطق مشهد موضوع توسعه خطوط حمل و نقل ریلی بسیار حائز اهمیت است.

وی تاکید داشت: در این بازدید از خط 2 قطار شهری فعالیت‌ها را بسیار روان و سریع دیدم و به نظر بنده اقدامات کنونی که در بحث قطار شهری در مشهد انجام می شود قابل قبول است.

معاون عمرانی وزیر کشور تصریح کرد: امید است با رفع موانع پیش روی شروع خط سه قطار شهری مشهد ما در ادامه شاهد طرح مطالعاتی و شروع خط 4 در شهر مشهد باشیم.

خندان دل با بیان اینکه حمایت جز اولویت‌های اصلی ما است گفت: سیاست‌های ما با موثرترین شیوه‌های خودش در دولت انجام خواهد شد.

وی با اشاره به سازمان حاشیه شهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه در گذشته مطالعات خوبی در رابطه با حاشیه شهر صورت گرفته که می‌تواند در ایجاد سازمان حاشیه شهر بسیار موثر باشد.

معاون عمرانی وزیر کشور از اهدای طرح ایجاد سازمان حاشیه شهر به هیئت دولت خبر داد و افزود: این طرح به دولت ارسال شده و از آن جایی که حجم طرح‌ها در هیئت دولت زیاد است برای بررسی آن مدت زمانی لازم است.

خندان دل به موضوع خط سه قطار شهری پرداخت و بیان داشت: خط سه قطار شهری یک پروژه بزرگ 26 کیلومتری است که برای ساخت آن بودجه‌ای 4 هزار میلیارد تومانی پیش بینی می‌شود لذا مسئولان مربوطه باید اقدامات جدی و موثری را برای تامین منابع این پروژه بزرگ و کاربردی در مشهد تلاش کنند.

وی در رابطه با 15 میلیارد تومان طلب حمل و نقل عمومی مشهد از دولت خاطرنشان کرد: از این 15 میلیاردی که شما بیان کردید بی اطلاع هستم و تنها می‌دانم که در سال گذشته هنگامی که از میزان هزینه‌های اتوبوس در مشهد کاسته شد ما به کمک شتافتیم و در مرداد ماه مبلغ 15 میلیارد تومان را به عنوان یارانه بخشی از آن نیز به عنوان کمک به شهرداری مشهد دادیم.

معاون عمرانی وزیر کشور افزود: مسائل حمل و نقل شهر مشهد جزو اولویت‌های ما است و برای سرعت بخشیدن به آن تلاش می‌کنیم و همواره در این مسیر از مدیران درخواست کرده‌ایم که سیاست‌هایی را اتخاذ کنند که فشاری بر مردم وارد نشود.

خندان دل ادامه داد: در سال گذشت تنها دو شهر اهواز و مشهد تمامی اعتبارات دولتی خود را به صورت کامل دریافت کردند.

تسنیم

 

تعداد بازدید: 977 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار