شنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 01:01   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 59927صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلچهارشنبه، 30 اردیبهشت 1394 - 23:15
وجود ظرفیت های فراوان در خط ریلی مشهد-تهران
ترابر نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از وجود ظرفیت های فراوان در خط ریلی مشهد تهران خبر داد.
  
ترابر نیوز:
وجود ظرفیت های فراوان در خط ریلی مشهد-تهران

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم، از آنجایی که موقعیت استان خراسان شمالی در منطقه شرقی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است تمامی برنامه های اداره کل در بحث حمل و نقل و زیرساخت های شهری خلاصه می‌شود.

وی افزود: در همین راستا با همکاری و مشارکت همه نهادهای شهری، جایگاه استان را در بخش راه وشهرسازی به نقطه قابل قبولی برسانیم که در نهایت منجر به توسعه محور شرق در کل کشور شود.

بدیعی مقدم خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به سیاست‌های دولت به ویژه در وزارت راه و شهرسازی، برنامه‌های کوتاه و بلند مدتی بخصوص در بخش حمل و نقل در نظر گرفته شده است.

وی یاداور شد: هم اکنون ساخت مسیر ریلی از نقطه‌ای به نام جوین در خط آهن مشهد – تهران که این نقطه را به سمت اسفراین و بجنورد هدایت می‌کند در لیست برنامه‌های کوتاه مدت اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: این پروژه در عین حال کوتاه ترین مسیر اتصال ریلی خراسان شمالی به شبکه کل کشور نیز محسوب می‌شود.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بالای این پروژه برای استان و کل کشور، اظهار داشت: این پروژه کوتاه مدت هم اکنون آغاز شده و پیمانکارهای آن نیز معرفی شده اند.

تعداد بازدید: 170 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار