دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 15:51   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 59916صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلچهارشنبه، 30 اردیبهشت 1394 - 22:26
درخواست استاندار قم برای بهره‌برداری هر چه سریعتر مترو
ترابر نیوز: استاندار قم پروژه‌های مترو و منوریل را به عنوان اولویت‌های مهم عمرانی استان مورد توجه قرار داد و گفت: مترو به عنوان یک زیرساخت ضروری در حمل و نقل درون شهری باید هرچه زود‌تر به بهره‌برداری برسد.
  
ترابر نیوز:

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش در بازدید از معاونت عمرانی استانداری قم ضمن دریافت گزارشات مسائل عمرانی، طی سخنانی بر تلاش همه دستگاه‌های مدیریت شهری برای پیشرفت و توسعه استان قم تاکید کرد.

 

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به وظیفه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مبنی بر هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، گفت: این معاونت به عنوان مغز متفکر استان در زمینه مسائل عمرانی باید نقش خود را بخوبی ایفا نماید.

 

وی قم را خاستگاه انقلاب و مرکز جهان تشیع عنوان کرد و گفت: حضور سالانه 20 میلیون زائر در این شهر گواه نگاه ویژه ملت ایران به این استان است.

 

صالحی‌منش، پروژه‌های مترو و منوریل را به عنوان اولویت‌های مهم عمرانی استان قم مورد توجه قرار داد و افزود: مترو به عنوان یک زیرساخت ضروری در حمل و نقل درون شهری باید هرچه زود‌تر به بهره‌برداری برسد.

 

وی در ادامه توسعه همه جانبه استان را مستلزم رشد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در قم دانست و با بیان اینکه این امر نیازمند ارائه ضمانت‌های لازم به سرمایه‌گذاران برای تسهیل در سرمایه‌گذاری است، گفت: شهرداری قم باید بیش از پیش به روانسازی امور توجه داشته باشد.

 

استاندار قم همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی بلند مدت و سالیانه در معاونت عمرانی تأکید کرد و گفت: در صورت داشتن هدف مشخص و مجاهدت برای دستیابی به آن، شهری در خور شأن کریمه اهل بیت(ع) را ایجاد خواهیم کرد.

 

وی مسئله صنوف مزاحم و مشاغل کاذب را نیز از دیگر معضلات استان قم عنوان و تصریح کرد: امیدواریم با ساماندهی این صنوف شاهد زیباسازی سیما و منظر قم در آینده نزدیک باشیم.

انتهای پیام

 

تعداد بازدید: 168 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار