جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 14:46   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 59855صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلسه شنبه، 29 اردیبهشت 1394 - 22:15
امسال صنعت حمل و نقل ریلی، تنها یک نمایشگاه دارد
ترابر نیوز: رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته گفت: تعدد نمایشگاه های صنعت حمل و نقل ریلی در سال های گذشته باعث شده بود تا رونق این نمایشگاه ها از بین برود.
  
ترابر نیوز:
◄ امسال صنعت حمل و نقل ریلی، تنها یک نمایشگاه دارد/ حضور متفاوت رجا و انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی در نمایشگاه ریلی
سید حسن موسوی نژاد، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته در گفتگو با تین نیوز در سومین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته گفت: در سال های گذشته متاسفانه شاهد تعدد نمایشگاه صنعت حمل و نقل ریل بودیم؛ نمایشگاه هایی که بعضا گاهی بدون هدف هم برگزار می شدند و حتی موجب شده بود رونق نمایشگاه ها از بین برود.


وی با بیان اینکه برای بالا بردن رونق صنعت حمل و نقل ریلی، این صنعت امسال تنها یک نمایشگاه دارد، ابراز داشت: با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران و انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، از سال گذشته تصمیم بر این شد تا همه نمایشگاه ها با هم تجمیع شوند و به صورت یک نمایشگاه واحد برگزار شوند.

مدیرعامل شرکت رجا با بیان اینکه امیدواریم تا نمایشگاه صنایع حمل و نقل ریلی به عنوان یک مرجع در ایران و منطقه شناخته شود، ابراز داشت: نمایشگاه حمل و نقل ریلی در سال 93 به لحاظ کمی نسبت به سال 92 رشد دوبرابر داشته است و این مقدار برای نمایشگاه 94 هم تکرار شده است.

وی در ادامه در مورد اهداف شرکت رجا برای حضور در سومین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته تصریح کرد: شرکت رجا چون یک شرکت خدماتی است و نه یک شرکت تولیدی، بی تردید اهدافش نیز برای حضور نمایشگاه متفاوت است.

موسوی نژاد اظهار داشت: هدف شرکت رجا از حضور در نمایشگاه معرفی خدمات متفاوت شرکت نسبت به سایر شرکت ها است.

گفتنی است در سومین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته، شرکت رجا قطار "زندگی" خود را که دارای سطح بالایی از سرویس است، به نمایش گذاشته است.

تعداد بازدید: 224 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار