پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 03:18   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 59846صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلسه شنبه، 29 اردیبهشت 1394 - 15:09
سود اوراق مشارکت قطار شهری مشهد تضمین شده است‌
ترابر نیوز: مدیر مشارکت و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد ‌گفت: سود اوراق مشارکت قطار شهری مشهد تضمین شده است.
  
ترابر نیوز:

قطار شهری

وی افزود: مشکل اطلاع‌رسانی ‌که از سوی مردم مطرح شده است را قبول دارم و فرهنگ‌سازی در حوزه اوراق مشارک اتفاق نیفتاده و از طریق رسانه‌ها اقدام به افزایش اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مردمی در این خصوص خواهیم کرد.

مدیر مشارکت و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: ‌اوراق مشارکت طبق چهارچوب شرعی و قانونی پیش می‌رود و 3 مجموعه بانک عامل، بانک مرکزی و بازرس ناظر اوراق مشارکت، این شرایط را با دقت تمام کنترل می‌کنند که از مسیر قانونی خود خارج نشود.

صحابی تصریح کرد: استفاده از کم‌هایی که خیلی زیاد هستند بسیار مؤثر بوده و سرمایه بزرگ برای کار بزرگ نیاز است و این اوراق مردمی همان سرمایه‌گذاری هدفمند است. حضور پررنگ مردم سرمایه‌گذاری بزرگ را شکل می‌دهد و این کار سبب عمران و توسعه و آبادانی شهر می‌شود.

مدیر مشارکت و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد بیان کرد: راه‌اندازی خطوط ریلی سبب رفع آلودگی زیست محیطی، کاهش مشکلات ترافیکی، کاهش تصادفات و تسریع و تسهیل در امور رفت و آمد مردم می‌شود.

صحابی گفت: بهترین پس‌انداز در اقتصاد خانواده خرید اوراق مشارکت است و اگر این اتفاق بیفتد و افراد از سود خود اوراق خریداری کنند، معادل 3.6 برابر بازگشت سرمایه دارند و ثمربخشی بسیارخوبی برای سرمایه‌گذار است.

انتهای پیام/

تعداد بازدید: 678 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار