جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 23:09   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 59821صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلسه شنبه، 29 اردیبهشت 1394 - 12:40
دولت یارانه مترو را پرداخت کند
ترابر نیوز: از دولت می‌خواهیم با وجود همه مشکلات یارانه مترو را پرداخت کند، تسهیل در امور اداری و فاینانس می‌تواند کمک بزرگی به متروی تهران داشته باشد
  
ترابر نیوز:
به گزارش «وطن امروز»، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران با بیان این مطلب گفت: در حوزه حمل‌ونقل عمومی وجود و تاثیر مترو بر هیچ‌کس پوشیده نیست، چراکه این وسیله در حوزه اجتماعی و فرهنگی تاثیر بسزایی در صرفه‌جویی وقت و هزینه‌ها دارد.

وی با بیان اینکه در همه کشورهای پیشرفته، دولت در بحث حمل‌ونقل عمومی، سوبسیدهایی را در نظر می‌گیرد، بیان داشت: هزینه کردن در مترو صرفه‌جویی اقتصادی و مصداق عینی اقتصاد مقاومتی است، چراکه مترو بر عدالت اجتماعی تاکید دارد.
شهردار تهران با بیان اینکه از دولت می‌خواهیم با وجود همه مشکلات یارانه مترو را پرداخت کند، تصریح کرد: ما هرگز خواسته‌ای خارج از توان دولت نداشته‌ایم اما تسهیل در امور اداری و فاینانس می‌تواند کمک بزرگی به متروی تهران داشته باشد. قالیباف با اشاره به 40 سالگی مترو  اظهار داشت: در 30 سال ابتدایی مترو، تنها 30 ایستگاه ساخته شد اما در 10 سال گذشته 61 ایستگاه ساخته شده و بنا داریم در 3 سال آینده تعداد ایستگاه‌ها را به
120 برسانیم و به اندازه 35 سال گذشته در
3 سال آتی ایستگاه افتتاح کنیم. وی با بیان اینکه خط 6 و 7 متروی تهران تا 3 سال آینده کامل خواهد شد، عنوان کرد: امروز به مراتب کارهای عمرانی شهرداری سنگین‌تر شده است و ما سختی‌های زیادی در شیوه کار داریم.

تعداد بازدید: 122 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار