پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 03:19   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 59736صفحه نخست » انرژی،حمل و نقل یکشنبه، 27 اردیبهشت 1394 - 23:29
حفره های احداث منوریل قم و تعهدهایی که عملی نمی شود
 حفره های احداث منوریل قم و تعهدهایی که عملی نمی شودترابر نیوز: در آخرین تحقیق که در این باره صورت گرفت، با پاسخ هایی روبرو شدیم که عملا از جنسی بود که زمان بندی آن جامع به نظر نمی رسید.
  
ترابر نیوز:
◄ حفره های احداث منوریل قم و تعهدهایی که عملی نمی شود

 عضو هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین تحولات در پروژه منوریل استان قم، گفت: در آخرین تحقیق که در این باره صورت گرفت، با پاسخ هایی روبرو شدیم که عملا از جنسی بود که زمان بندی آن جامع به نظر نمی رسید.


ایرج ندیمی با اشاره به اینکه باید برای حمل و نقل عمومی در شهرهای مسافر پذیر تدبیر ویژه ای اندیشیده شود، اظهار داشت: برای حمل و نقل عمومی در کلان شهر ها به طور عام و قم به صورت خاص، تعریفی وجودارد که باید با توجه به جمعیت ثابت و مسافر آن حداکثر فرصت برای این شهر فراهم شود.

وی افزود: بارها مسئله کندی پیشرفت پروژه ساخت منوریل قم و یا عدم عمل به تعهد، از سوی رسانه ها به مجلس منعکس شده است اما واقعیت آن است که متاسفانه در کشور ما حفره های زیادی ایجاد می شود بدون آنکه به چگونگی این کار توجه شده باشد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت بندی در کارها در کشور هیچ گاه مورد توجه نبوده است، تصریح کرد: سرعت، سرمایه و زمان در هنگام تصمیم گیری ها مغفول مانده و افزایش قیمت خدمات در طول اجرای طرح، یکی دیگر از مشکلاتی است که موجب طولانی تر شدن اتمام پروژه ها در ایران است.

وی نارضایتی عمومی و سیاسی را ره آورد طولانی شدن برخی پروژه ها دانست و گفت: یکی از این نمونه ها پروژه مترو مشهد بود که علیرغم برخی سوء مدیریت ها، به بهره برداری رسید.

ندیمی افزود: در جلسه آتی که با مسئولان وزارت کشور و راه و شهر سازی خواهیم داشت، سعی خواهد شد پروژه منوریل قم پیگیری شده و به نتیجه برسد.

گفتنی است امیری، قرار است نماینده قم مطالبه این مهم را به صورت جدی دنبال می کند. این در حالی است که گروه مپنا از سال های گذشته خصوصا از سال 92 بارها قول داده است که پروژه منوریل قم را به عنوان اولین پروژه منوریلی در کشور با بالاترین کیفیت به مرحله اجرایی برساند.

تین نیوز

تعداد بازدید: 1143 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار