چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 - 01:35   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 58423صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلسه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 - 14:31
استفاده از امکانات بندر آستارا برای منطقه ویژه اقتصادی نمین
ترابر نیوز: فرماندار نمین گفت: از امکانات بندر آستارا برای حمل و انتقال کالاهای منطقه ویژه اقتصادی نمین استفاده خواهد شد.
  
ترابر نیوز:

سید مهدی جوادی در گفتگو با مهر، در خصوص زیرساخت های اندیشیده شده برای حمل و نقل کالا در منطقه ویژه اقتصادی تصریح کرد: در این خصوص از ظرفیت محورهای مواصلاتی استان و فرودگاه استفاده خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا فرودگاه اردبیل آمادگی لازم برای این منظور را دارد، اضافه کرد: در کشورهای پیشرفته حمل و نقل کالا بیش از آنکه هوایی باشد، ریلی و دریایی است.

فرماندار نمین تصریح کرد: با توجه به اینکه گمرک «میناباد «و «فتح مقصود» در نمین هنوز فعال نیست ما برای انتقال کالا از ظرفیت بندر آستارا استفاده خواهیم کرد.

به گفته جوادی نزدیکی این منطقه به دریای خزر و کشورهای آسیای میانه فرصتی برای توسعه تبادلات تجاری و صادرات و واردات فراهم ساخته است.

وی با تاکید به ضرورت فعال سازی دو گمرک این شهرستان، اضافه کرد: علاوه بر این انتظار می رود بتوان از ظرفیت راه ریلی استان برای حمل و انتقال استفاده کرد.

فرماندار نمین تاکید دارد که گمرک به عنوان یکی از زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی تعریف شده است و اگر فعال شود صادرات و واردات با هزینه کمتر انجام خواهد شد.

 

تعداد بازدید: 355 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار