دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 18:48   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 57967صفحه نخست » انرژی،حمل و نقل دوشنبه، 24 فروردین 1394 - 19:15
70 میلیارد تومان هزینه ساخت زیر گذر امین حضور/ سالانه 8 میلیارد تومان هزینه نگهداری زیرگذر
70 میلیارد تومان هزینه ساخت زیر گذر امین حضور/ سالانه 8 میلیارد تومان هزینه نگهداری زیرگذر ترابر نیوز: عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود هزینه‌های پرداخت شده جهت ساماندهی زیرگذر امین حضور، تا به حال بهره برداری مناسبی از آن صورت نگرفته است.
  
ترابر نیوز:

70 میلیارد تومان هزینه ساخت زیر گذر امین حضور/ سالانه 8 میلیارد تومان هزینه نگهداری زیرگذر

 

 

 

 

 

ابوالفضل قناعتی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به ساماندهی زیرگذر امین حضور، اظهار کرد: زیرگذر امین حضور به منظور رمپ اتصالی به بزرگراه امام علی (ع) ساخته شده است تا بار ترافیکی مرکز شهر کاهش یابد.

وی افزود: هزینه ساخت و ساز زیرگذر امین حضور میانگین 70 تا 80 میلیارد تومان بوده است اما با وجود هزینه‌های پرداخت شده جهت ساماندهی این زیرگذر کاربرد خاصی ندارد.

قناعتی گفت: همچنین سالانه 8 میلیارد تومان هزینه نگهداری زیرگذر امین حضور می‌شود و تا به حال از ظرفیت قابل استفاده آن بهره برداری نشده است، چرا که کاربری اولیه این زیرگذر تغییر کرده و میزان ظرفیت خودروی مناسبی را در خود جا نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: کاربری زیرگذر امین حضور باید مجددا توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد تا هرچه سریعتر در جهت بهره برداری صحیح آن اقدام شود.

انتهای پیام/

تعداد بازدید: 1158 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار