صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 23:47   
 
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 57956صفحه نخست » حمل و نقل جاده اییکشنبه، 23 فروردین 1394 - 21:32
تعریض آزادراه تهران - کرج نیازمند اختصاص اعتبارات است
تعریض آزادراه تهران - کرج نیازمند اختصاص اعتبارات استترابر نیوز: مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان البرز گفت: تعریض آزادراه تهران - کرج نیازمند اختصاص اعتبارات است.
  
ترابر نیوز:
خبرگزاری فارس: تعریض آزادراه تهران - کرج نیازمند اختصاص اعتبارات است
 

افشین پیرنون امروز در کرج اظهار کرد: برای اینکه این آزادراه تعریض شود نیازمند همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌ها هستیم.

وی تأکید کرد: آزادراه تهران - کرج - قزوین دارای شرایط خاص و ویژه ترافیکی بوده که لازم است برای تحقق اهداف مورد نظر تمامی دستگا‌ه‌ها تعاملات لازم را با این اداره‌کل داشته باشند.
این مسئول اضافه کرد: تمامی دستگاه‌ها از جمله شهرداری، پلیس و شورای ترافیک سهم اساسی در اجرایی شدن طرح تعریض این آزادراه دارند و لازم است تا برای افزایش اعتبارات آن چاره‌ای به صورت پایدار اندیشیده شود.
مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان البرز ادامه داد: در سال‌های گذشته معضل ترافیک آزادراه تهران - کرج، وزارت راه و شهرسازی را بر آن داشت تا با تعریض آزادراه از سه خط به پنج خط افزایش یابد.
پیرنون ادامه داد: این طرح با حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی در چند نقطه به دلیل معضلات ناشی از معارضین اعم از ملکی و احداثیات واقع در مسیر اعم از پل‌های احداثی قبلی مانند کلاک، فردیس و گالری‌های مترو در محل گرمدره متوقف شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: از طرفی با توجه به اینکه در زمان شروع اجرای این طرح استان البرز از تهران مجزا نشده بود، قرارداد و اعتبارات مربوط به پروژه در اختیار اداره‌کل استان تهران بوده که تاکنون تفویضی در این مورد به استان البرز صورت نپذیرفته است و عملاً قرارداد پیمانکار نیز در حال اتمام بوده و اعتباراتی نیز برای سال‌جاری این پروژه در نظر گرفته نشده است.
پیرنون اضافه کرد: طرح تعریض آزادراه تهران - کرج - قزوین به دلیل شرایط خاص و ویژه ترافیکی منطقه‌ای نیازمند تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری، پلیس و شورای ترافیک استان بوده و برای اعتبارات آن باید چاره‌ای به صورت پایدار اندیشیده شود.
به گفته وی، آزادراه تهران - کرج - قزوین یکی از محورهای مهم مواصلاتی کشور است که در حوزه استحفاظی استان‌های تهران - البرز و قزوین واقع شده و شاهراه ارتباطی 13 استان کشور به حساب می‌آید که باید برای رفع ترافیک در این آزادراه نگاه ویژه‌ای شود.
انتهای پیام

فارس

تعداد بازدید: 1282 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار