جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 16:45   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 57469صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلسه شنبه، 11 فروردین 1394 - 15:08
افزایش پروازهای فوق العاده فرودگاه شیراز/ پر متقاضی‌ترین مسیرهای داخلی و خارجی
ترابر نیوز: مدیرکل فرودگاه‌های فارس گفت: پروازهای فوق العاده فرودگاه شیراز از 28 پرواز، در طول عید به 168 پرواز افزایش یافت.
  
ترابر نیوز:
◄ افزایش پروازهای فوق العاده فرودگاه شیراز/ پر متقاضی‌ترین مسیرهای داخلی و خارجی

حمیدرضا سیدی در گفتگو با تین نیوز با بیان اینکه 168 پرواز فوق العاده برای ایام نوروز، پذیرش شده اظهار کرد: پیش از عید درخواست 28 پرواز فوق العاده داشتیم که در طول عید، این میزان به 168 پرواز افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه از تاریخ 28 اسفند تا 15 فروردین، پروازهای فوق العاده انجام می شود، گفت: از کل پروازهای فوق العاده، 112 پرواز داخلی به مقاصد تهران، مشهد، و کیش و 56 پرواز خارجی به مقاصد ترکیه و امارات برقرار شده، به این ترتیب روزانه 18 پرواز فوق العاده داخلی و خارجی از این فرودگاه انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه‌های فارس، با تاکید بر اینکه روزانه حدود 7 هزار مسافر از فرودگاه شیراز جابجا می شوند، گفت: علاوه بر پروازهای فوق‌العاده روزانه 86 پرواز داخلی و خارجی از این فرودگاه انجام می شود.

گفتنی است، پروازهای خارجی فرودگاه شهید دستغیب شیراز، به مقاصد ترکیه (استانبول)، بحرین، جده، دبی، دمشق، دوحه، شارجه، کویت، مدینه، مسقط، نجف و در مسیر داخلی نیز به شهر های آبادان، ارومیه، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بندرلنگه، بوشهر، بهرگان، تبریز، تهران، جهرم، چابهار، خارک، رشت، ساری، سیری، عسلویه، قشم، کیش، لارستان، لامرد، لاوان، ماهشهر، مشهد، کرمان در صورت نیاز به سایر فرودگاه های داخلی پرواز انجام می شود.

تعداد بازدید: 218 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار