صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 00:12   
 
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 57372صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلیکشنبه، 9 فروردین 1394 - 15:29
افزایش تعداد رام‌های قطار در مسیرهای پرتردد /اجازه افزایش قیمت بلیت هواپیما ندادیم
ترابر نیوز: رییس ستاد سفرهای نوروزی از تعداد پروازهای خارجی در دور اول سفرهای نوروزی خبر داد و گفت:با افزایش تعداد رام‌های قطار در مسیرهای پرتردد سعی کردیم برای مسافران سفری راحت را فراهم کنیم.
  
ترابر نیوز:

افزایش تعداد رام‌های قطار در مسیرهای پرتردد /اجازه  افزایش قیمت بلیت هواپیما ندادیم

 
 
 
 
 
 
 
 
 
فریبرز واحدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تعداد پروازهای خارجی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) افزایش یافته است گفت: تعداد پروازهای خارجی در دور اول سفرهای نوروزی به 220 پرواز رسیده است.
 
وی در ادامه افزود: تعداد پروازهای داخلی در فرودگاه مهر آباد با انتقال ترمینال 4 به ترمینال 1 بیش از 10 درصد افزایش یافته است.
 
واحدی با اشاره به اینکه امسال با افزایش تعداد پارکینگها و مدیریت بهتر توانسته‌ایم میزان تاخیرها را کاهش دهیم افزود: با بهسازی و نوسازی فرودگاه مهر آباد مسافران در فرودگاه‌ها با مشکلات کمتری روبرو باشند.
 
رییس ستاد سفرهای نوروزی تصریح کرد: امسال میزان قیمت بلیتهای هواپیما به شدت کنترل شد و به هیچ وجه در مسیرهای داخلی و خارجی افزایش قیمت وجود نداشت.
 
وی در ادامه یادآور شد: فضاهای فرودگاه‌های امام خمینی که سال قبل برای مسافران مشکل ایجاد کرده بود ساماندهی شد و تعداد پارکینگها برای مسافران افزایش چند برابری یافت.
 
واحدی در ادامه به افزایش تعداد رام‌های قطارهای مسافربری خبر داد و گفت: راه آهن برای مسیرهای پرتردد از جمله تهران – مشهد چند رام قطار اضافه کرد تا مسافران راحت‌تر بتوانند تردد کنند.
 
رییس ستاد سفرهای نوروزی خاطرنشان کرد: امسال سعی کرده‌ایم با ساماندهی سفرهای نوروزی سفری ایمن برای مسافران در بخش جاده‌‌ای و ریلی و هوایی فراهم کنیم.
 
انتهای پیام/
تعداد بازدید: 113 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار