جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 16:11   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 57303صفحه نخست » حمل و نقل و صنایع هوایییکشنبه، 9 فروردین 1394 - 19:18
ساختمان جدید ایمنی زمینی و روشنایی باند فرودگاه بندرلنگه
ساختمان جدید ایمنی زمینی و روشنایی باند فرودگاه بندرلنگهترابر نیوز: رئیس فرودگاه بندرلنگه گفت: به‌منظور احداث ساختمان جدید ایمنی زمینی و همچنین پروژه روشنایی باند فرودگاه منتظر اعلام نظر اداره‌کل فرودگاه‌های استان هرمزگان هستیم.
  
ترابر نیوز:
ساختمان جدید ایمنی زمینی و روشنایی باند فرودگاه بندرلنگه

 خشایار حاجی‌زاده با اعلام اینکه درخواست احداث ساختمان جدید ایمنی زمینی و آتش‌نشانی را به اداره‌کل فرودگاه‌های استان هرمزگان ارائه کرده‌ایم، گفت: در کنار این درخواست برای لایتینگ باند نیز اقداماتی را انجام داده‌ایم که امیدواریم به‌زودی با هماهنگی و پیگیری اداره‌کل، اقدامات لازم برای اجرای این پروژه‌ها صورت گیرد.


وی تصریح کرد: طی سال‌های گذشته پروژه‌های زیادی در فرودگاه صورت گرفته که می‌توان به تکمیل و بهره‌برداری از دیوار حفاظتی فرودگاه به طول پنج کیلومتر، راه‌اندازی پرواز دبی، مشخص شدن وضعیت سوختگیری در فرودگاه و تکمیل تجهیزات مربوط به صدور گذرنامه بوده است.


حاجی‌زاده در ادامه بیان داشت: با توجه به قدمت طولانی ساختمان ایمنی زمینی، در نظر داریم ساختمان جدیدی را برای فرودگاه طراحی کنیم.


وی افزود: با درخواست فرودگاه برای پروژه روشنایی باند و ساختمان ایمنی زمینی، در انتظار دستورات اداره‌کل به‌منظور تهیه نقشه‌های طرح‌ها و پروژه‌های فوق و تعیین اعتبار آنها هستیم.

تین نیوز

تعداد بازدید: 1064 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار