چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 - 01:24   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 57249صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلجمعه، 7 فروردین 1394 - 19:30
جابجایی 2.2میلیون نفر سفر در آب‌های هرمزگان
ترابر نیوز: رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد تسهیلات سفر استان هرمزگان از ثبت جابجایی بیش از 2 میلیون و 250هزار نفر سفر بدون سانحه دریایی از طریق بنادر مسافری به مقصد جزایر خلیج فارس و بالعکس طی نیمه نخست طرح نوروزی سال 94 خبر داد.
  
ترابر نیوز:

 

 

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه خلیج‌فارس، ابراهیم ایدنی ضمن اعلام این خبر افزود: از ابتدای اجرای این طرح - بیست و پنجم اسفندماه گذشته- تاکنون که مصادف با موج نخست سفرهای نوروزی در ایران است، در مجموع جابجایی 2 میلیون و 249 هزار و 724 نفر سفر انجام شده است.

وی افزود: در دهمین روز از طرح نوروزی 94 و پنجمین روز از فروردین‌ماه جاری، بنادر مسافری استان پذیرای 470 هزار نفر و تردد آنها به جزایر خلیج‌فارس و بالعکس بود. این رقم، بالاترین میزان جابجایی مسافر طی یک روز در ایام نوروزی سال 94 محسوب می‌شود.

به گفته ایدنی، در روز پنجم فروردین‌ماه جاری، 9 هزار و 706 بار تردد شناور مسافری در مسیرهای بین سرزمین اصلی و جزایر کیش، قشم و هرمز به انجام رسید.

رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد تسهیلات سفر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تجزیه و تحلیل آماری بیانگر آن است که طی نیمه نخست طرح نوروزی امسال مجموعاً 42 هزار و 942سفر دریایی(تردد شناور) از طریق بنادر هرمزگان صورت گرفته است که بیشتر ورود و خروج شناور به بنادر مسافری مربوط به روز چهارم فرودین ماه – بالغ بر 10 هزار سفر دریایی- است.

وی تصریح کرد: از آغاز طرح نوروزی 94 تا پایان روز پنجم فروردین‌ماه جاری، 235 هزار و 556 دستگاه خودرو از طریق بنادر لنگه، کیش، آفتاب، چارک، پهل و لافت جابجا شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اضافه کرد: حمل و نقل 48هزار و 464 دستگاه خودرو به عنوان بالاترین رقم از ابتدای زمان اجرای این طرح تاکنون، در روز پنجم فروردین به ثبت رسید.

به گزارش ایسنا، بنادر مسافری هرمزگان بیش از 95 درصد کل حمل و نقل مسافران دریایی در آب‌های کشور و 100 درصد حمل خودرو به مقصد جزایر خلیج‌فارس را بر عهده دارند.

انتهای پیام

 

تعداد بازدید: 102 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار