جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 18:33   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 56459صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلیکشنبه، 10 اسفند 1393 - 15:11
راه‌آهن بجنورد –شیروان تا خرداد ۹۴ به مرحله اجرا می‌رسد
ترابر نیوز: مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی گفت: با پی‌گیری‌ها انجام‌شده مقرر شد راه‌آهن محور بجنورد-شیروان در قالب دو قطعه ۳۰ و ۲۰ کیلومتر پس از انجام مطالعات و مناقصه در سه‌ماهه اول سال ۹۴ به مرحله اجرایی برسد.
  
ترابر نیوز:

راه آهن

به خبرگزاری تسنیم از بجنورد و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، یزدان عنبری اظهار داشت: به دنبال پی‌گیری‌ها انجام‌گرفته از سوی استاندار خراسان شمالی درباره راه‌آهن بجنورد - اسفراین و بجنورد- شیروان و باند دوم بزرگراه بجنورد به سمت جنگل مجوزهایی از سوی وزارت کشور گرفته شد.

عنبری هدف از ایجاد راه‌آهن در محور بجنورد- اسفراین را اتصال بجنورد به راه‌آهن سراسری تهران و مشهد در ایستگاه نقاب دانست و افزود: ایجاد راه‌آهن در این محور در پنج قطعه انجام می‌گیرد که 25 کیلومتر آن در دست اجراست و 60 کیلومتر آن در سه‌ماهه اول سال 94 پس از مناقصه به مرحله اجرایی می‌رسد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی درباره راه‌آهن محور بجنورد-شیروان گفت: با پی‌گیری‌ها انجام‌ شده مقرر شد تمامی این محور در قالب دو قطعه 30 و 20 کیلومتر پس از انجام مطالعات و مناقصه در سه‌ماهه اول سال 94 به مرحله اجرایی برسد.

عنبری درباره باند دوم بزرگراه بجنورد به سمت جنگل اظهار داشت: 15 کیلومتر باقی‌مانده از چشمه خان به جنگل بلاتکلیف بود و با تلاش‌های صورت گرفته از سوی استاندار خراسان شمالی، وزارت راه پی‌گیری این مسئله را به‌صورت EPC به یک گروه فنی که خود طراح و مجری هستند سپرد.

وی افزود: پیمانکار مشخص‌شده و پی گیر آن هستیم که این طرح در سه‌ماهه اول سال 94 عملیات اجرایی آن شروع شود.

انتهای پیام/

تعداد بازدید: 101 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار