جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 16:54   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 56219صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلچهارشنبه، 6 اسفند 1393 - 15:21
نیاز فرودگاه بین المللی پیام کرج به سوخت یارانه ای
ترابر نیوز: استاندار البرز گفت: در صورتی که مسئله تامین سوخت یارانه ای هواپیماهای فرودگاه پیام کرج حل نشود در آینده ای نه چندان دور شاهد تعطیلی این فرودگاه خواهیم بود.
  
ترابر نیوز:
نیاز فرودگاه بین المللی پیام کرج به سوخت یارانه ای

 
 سید حمید طهایی در نشست معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی استان های منطقه یک کشور به میزبانی البرز که ظهر سه شنبه در باشگاه فرهنگی میلاد کرج برگزار شد، در سخنانی گفت: اکنون کشور در شرایط خاصی قرار گرفته و دولت تدبیر و امید مصمم به رفع و یا کاهش مشکلات و نارسایی ها است.

 
وی بالا بودن شمار کارکنان دولت را یکی از مشکلات کنونی نظام اداری کشور برشمرد و افزود: تعداد کارکنان هر سازمان دولتی یک و نیم برابر بیشتر از آن چیزی است که در چارت سازمانی تعریف شده و این بار مالی مضاعفی به دولت تحمیل می کند.

 
طهایی با بیان اینکه همکاری بین استانها گامی موثر برای تحقق توسعه پایدار است، تاکید کرد: استانهای کشور باید همکاری تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند و تمام دیدگاه و برنامه های اجرایی دستگاه ها در نهایت باید برای خدمت رسانی و جلب رضایت مردم باشد.

 
استاندار البرز در ادامه سخنانش به برخی کمبودها در استان اشاره کرد و گفت: البرز در حوزه بهداشت و درمان و امور اقتصادی با چالش هایی مواجه است و از نظر سرانه های بهداشتی از محرومیت رنج می برد که با برنامه ریزی درصدد هستیم کمبودها را جبران و چالش های موجود را رفع کنیم.

 
وی با بیان اینکه احداث شهرک دارویی در استان البرز به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، یادآور شد: این شهرک دارویی برای تامین نیازهای دارویی کشور قرار است ساخته شود و فقط متعلق به استان البرز نیست.

 
طهایی همچنین مشکل سوخت هواپیماهای فرودگاه پیام کرج را مورد اشاره قرار داد و گفت: در حالی که "پیام" بزرگترین فرودگاه باری کشور است اما مشکل نبود سوخت یارانه ای برای هواپیماهای این فرودگاه مشکل ساز شده است.

 
وی افزود: فرودگاه پیام ظرفیت ویژه ای در حوزه حمل و نقل باری کشور دارد و باید شرایط برای استفاده بهینه از این فرودگاه فراهم شود و برای حل مشکلات آن چاره اندیشی کرد.

 
استاندار البرز تصریح کرد: در صورتی مسئله تامین سوخت یارانه ای هواپیماها حل نشود در آینده ای نه چندان دور شاهد تعطیلی فرودگاه پیام خواهیم بود.

مهر

تعداد بازدید: 138 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار