جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 18:30   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54706صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلیکشنبه، 12 بهمن 1393 - 13:29
حمل و نقل ریلی نیاز جدی خراسان شمالی است
ترابر نیوز: بجنورد- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: حمل و نقل ریلی در این استان نیاز جدی بوده و می بایست با توجه ویژه به این امر زمینه جذب بیشتر سرمایه گذاران فراهم شود.
  
ترابر نیوز:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یحیی نیکدل در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه بحث حمل و نقل به عنوان زیرساخت توسعه هر کشور و استان مطرح است، افزود: نبود حمل و نقل ریلی در خراسان شمالی به عنوان یک نیاز جدی احساس می شود و فقدان آن مانع توسعه سرمایه گذاری و صادرات خواهد شد.

وی گفت: با نبود حمل و نقل ریلی فرصت و رغبت سرمایه گذاری در این استان کمتر شده از این جهت باید این فرصت هرچه سریع تر فراهم شود.

نیکدل تصریح کرد: در صورتی که پرژه ریلی گرگان- بجنورد- مشهد به طول انجامیده اگر به پروژه ریلی جوین- اسفراین- بجنورد سرعت بخشند واحدهای تولیدی بسیاری از این فرصت برخوردار می شوند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: خراسان شمالی فرصت های خوبی در زمینه صنعت و معدن دارد که با توسعه حمل و نقل ریلی سرمایه گذاری تقویت و درآمد اقتصادی استان به طور چشمگیری افزایش می یابد.

نیکدل با اشاره به اینکه موانع بسیاری در سرمایه گذاری استان وجود دارد، گفت: با تسهیل پاسخگویی به سرمایه گذاران، تسهیل در صدور مجوزها، معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان در بخش های مختلف، فراهم سازی امکانات سرمایه گذاری و ... می توان تا حدودی موانع سرمایه گذاری در خراسان شمالی را کاهش داد.

 

تعداد بازدید: 199 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار