دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 19:03   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54378صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلسه شنبه، 7 بهمن 1393 - 14:34
امکان خرید بلیط اتوبوس از طریق تلفن همراه بدون نیاز به اینترنت فراهم شد
ترابر نیوز: رئیس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان با اشاره به پیشرفت و گسترش تکنولوژی در ارتباطات مردمی گفت : برای ارائه خدمات بهتر به مردم باید پا به پای آنان با پیشرفت های روز دنیا پیش برویم.
  
ترابر نیوز:


به گزارش تین نیوز از ا داره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان با قر کیانی اظهار داشت : یکی از اقدامات مهمی که باید انجام شود کاهش سفرهای درون شهری است. وی تصریح کرد این نرم افزار و نرم افزارهای مشابه آن زمانی موفق است که بتواند رضایت مردم را فراهم نماید و در راستای اهداف حمل و نقلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  گام بردارد. 

مدیر عامل شرکت مسافربری در  رابطه  با  این  نرم افزار گفت : با استفاده از این نرم افزار مسافران می توانند با وارد کردن تاریخ حرکت  و مقصد مورد نظر خود لیست اتوبو سها را دریافت نموده و پس از  انتخاب  اتوبوس مورد نظر شماره صندلی  خود را نیز انتخاب کنند.

وی اظهار داشت پس از تائید نهایی با وارد کردن شماره 16 رقمی کارت بانکی و رمز دوم وجه بلیط را پرداخت کرده و از طریق پیامک شماره بلیط و کد رهگیری خود را دریافت نمایند وی ادامه داد راهنمای کامل استفاده از محصول در مراحل مختلف امکان آشنایی کاربران را با محصول  فراهم  نموده و آنان می توانند گزارش خرید بلیط  خود را از این طریق دریافت  کنند.
رئیس  شرکت مسافربری با بیان اینکه کاربران می توانند بدون استفاده از اینترنت به صورت آفلاین  بلیط تهیه کنند افزود : این نرم افزار هم اکنون در سایت های کافه بازار ، کندو ، مایکت و سایت 
www.adlesfahan.com  
و  www.android.payaneha.com  
قابل دانلود می باشد. وی خاطر نشان کرد دو زبان بودن ، عدم نیاز به اینترنت ، پشتیبانی 24 ساعته ، راهنمای کامل افراد و امکان دانلود نسخه جدید توسط نود برنامه از مزایای این برنامه است. 


لازم به ذکر است نرم افزار همراه سفر عدل اصفهان بدست گروه نرم افزاری (ما می توانیم ) برای اولین بار در ایران راه اندازی شده است

تعداد بازدید: 2183 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار