صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 23:50   
 
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54021صفحه نخست » حمل و نقل و صنایع ریلیپنجشنبه، 2 بهمن 1393 - 13:24
نمایشگاه اوراسیا ؛ بستری مناسب برای ارتقاء صنعت ریلی/ ایران برای راه‌اندازی قطار پرسرعت تعاملات خود را در نمایشگاه توسعه دهد
نمایشگاه اوراسیا ؛ بستری مناسب برای ارتقاء صنعت ریلی/ ایران برای راه‌اندازی قطار پرسرعت تعاملات خود را در نمایشگاه توسعه دهدترابر نیوز: رییس انجمن مهندسی حمل و نقل ایران با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی اوراسیا فرصت مناسبی برای شکل‌گیری فعالیت‌های مشترک در حوزه حمل و نقل ریلی است، گفت: ایران برای راه‌اندازی نخستین قطار پرسرعت خود می‌تواند تعاملات و همکاری‌های خود را در این نمایشگاه توسعه دهد.
  

ترابر نیوز:


 
سیدابوالفضل بهره‌دار  با اشاره به پنجمین دوره برپایی نمایشگاه بین‌المللی اوراسیا در استانبول گفت: برگزاری این نمایشگاه سابقه زیادی ندارد اما محل مناسبی برای ارایه محصولات، آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های صنعت ریلی است.

 
وی با بیان اینکه ایران نیز از برگزاری سالانه نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته بهره‌مند خواهد شد ادامه داد: این‌گونه نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای استفاده از جدیدترین و آخرین دستاوردهای دیگر کشورهاست و در آن فضا برای کسب و کار در حوزه حمل و نقل فراهم می‌شود.

 
وی یادآور شد: شرکت در این نمایشگاه برای نوسازی ناوگان و خدمات ریلی کشورمان بسیار با اهمیت است زیرا همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترک در این نمایشگاه شکل می‌گیرد. راه‌آهن کشور ترکیه از راه‌آهن ایران بهتر و گسترده‌تر نیست اما این کشور به تازگی پیشرفت‌های زیادی در بهره‌گیری از قطار پرسرعت دارد و ما می‌توانیم زمینه پیشرفت خود را در نمایشگاه اوراسیا فراهم آوریم و وضعیت ریلی کشور را ارتقا دهیم.

 
رییس انجمن مهندسی حمل و نقل ایران اضافه کرد: قابلیت اجرا و راه‌اندازی قطار پرسرعت در ایران وجود دارد اما باید شرایط لازم برای تامین مشخصات هندسی خطوط و زیرساخت‌های آن را فراهم کنیم.

 
نمایشگاه اوراسیا اولین بار در سال ۲۰۱۱ در آنکارا برگزار شد و بعد از برگزاری موفق این نمایشگاه در چهار سال متوالی، اوراسیا ۲۰۱۵  همچنان میزبان مشارکت کنندگانی از سراسر دنیا خواهد بود. اهداف اصلی این نمایشگاه معرفی استانبول به عنوان مرکز بین المللی ارتباطات نرم افزاری با تمرکز در صنعت و زیرساخت راه آهن، حمل و نقل عمومی، ساخت و ساز تونل و تدارکات، بهبود خطوط ریلی پرسرعت، ساخت خطوط جدید، افزایش ظرفیت مسافر، احداث تونل‌های زیردریایی (اتصال اروپا از طریق قطار به آسیا)، توسعه زیرساخت و لجستیک است.

 
این نمایشگاه از ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه امسال در استانبول کشور ترکیه برگزار می‌شود.

تین نیوز

تعداد بازدید: 420 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار