جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 17:12   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51312صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلشنبه، 29 آذر 1393 - 13:01
مطالعات ۸۲ کیلومتر از احداث چهار خطه اردبیل – فیروز آباد به اتمام رسید
ترابر نیوز: مدیر ساخت و توسعه راه های راه و شهرسازی استان اردبیل از اتمام مطالعات ۸۲ کیلومتر از احداث چهار خطه اردبیل – فیروز آباد خبر داد.
  
ترابر نیوز:

علی حیدری اناری صبح جمعه در بازدید از روند اجرایی این پروژه تصریح کرد: با اتمام مطالعات انتظار می رود برای پروژه اعتباری در ردیف بودجه پیش بینی شود.

 
وی با تاکید به اهمیت احداث این جاده اضافه کرد: راه و شهرسازی به مدت سه سال است که اجرای بخشی از پروژه را آغاز کرده و ما منتظر تخصیص اعتبار نماندیم.

 به گفته مدیر ساخت و توسعه راه های راه و شهرسازی استان تاکنون ۱۰ کیلومتر از چهار خطه به اتمام رسیده و اجرای ۱۵ کیلومتر دیگر به پیمانکار سپرده شده است.

 
حیدری اناری تصریح کرد: روند تکمیل پروژه سال آینده نیز تداوم خواهد داشت و انتظار می رود با تخصیص به موقع منابع این پروژه به عنوان یکی از مطالبات شهروندان در کوتاه مدت به اتمام برسد.

 
وی در عین حال به بررسی و مطالعه ساخت یکی از دو مسیر فیروز آباد- سرچم و فیروز آباد – درام اشاره کرد و افزود: هر یک از این دو مسیر در زمان کوتاه تری استان را به مرکز کشور متصل کند احداث خواهد شد.

 
مدیر ساخت و توسعه راه های راه و شهرسازی استان دیگر پروژه قابل توجه راه سازی را تعریض بزرگراه اردبیل – سراب عنوان کرد و گفت: تعریض تا نیر انجام شده است.

 
حیدری اناری ساخت کمربندی نیر را دیگر برنامه راه و شهرسازی استان برشمرد و افزود: ۲۰ میلیارد ریال برای کمربندی در نظر گرفته شده و به دنبال آزاد سازی تملک اراضی هستیم که ۱.۵ کیلومتر تاکنون آزاد سازی شده است.

 
وی با اذعان به اینکه کمربندی نیر تا عید به مناقصه می رود، اضافه کرد: پیش بینی ما آغاز به کار طرح از ابتدای سال آینده است.

 
مدیر ساخت و توسعه راه های راه و شهرسازی استان پروژه دیگر را بهسازی جاده مشگین شهر عنوان کرد و افزود: از دلایل تصادفات بالای جاده عدم رعایت سرعت مطمئنه است.

تین نیوز
 
حیدری اناری تصریح کرد: در این جاده سرعت ۹۵ کیلومتر در ساعت رعایت نمی شود و حتی سرعت های ۱۳۰ کیلومتر در ساعت نیز  توسط دوربین های کنترلی ثبت شده است.

 
وی ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات مناسب ایمن سازی و بهسازی بخش هایی از این جاده در آینده نزدیک عملیاتی شود.

تعداد بازدید: 48 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار